Ducati Diavel 1260 S Black and Steel

Konfigurátor Parametry

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na něj díváte?

 

Tohle je mašina pro pořádný chlapy, ne pro bambinos...

Poslední facelift Diavelu nabízí spoustu sympatických novinek- ergonomických, elektronických i designových. Diavel vzniknul z vášně pro muscle motorbike a je ztělesněním sebevědomí a dominance. Přepracovaný motor Testastetta DVT 1262 má větší výkon a hlavně točivý moment od nižších otáček oproti svému předchůdci. Inerciální 6i osá jednotka BOSCH IMU měří náklony motorky v 6i osách a parametry v reálném čase využívají všechny ostatní elektronické jízdní asistenty. Svalnaté rysy motorky zepředu umocňují boční vstupy chladiče. Boční chlazení přidává ramena a objem motorce, kterou uzavírá masivní zadní kolo obuté do pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III o rozměru 240/45 ZR17. Sková varianta Diavelu 1260 má ve standartu závodní rychlospojku Ducati Quickshifter a závodní odpružení od Öhlins. Rozhodně oceníte Ducati Multimedia systém. Ducati Diavel 1260 S Black and Steel kombinuje matnou černou barvu se žlutým rámem a dalšími detaily na mašině.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia!

Velká pozornost byla v rámci faceliftu věnovaná ergonomii. Jízdní pozice Diavelu 1260 S je výsledkem perfektní kombinace vyšších řídítek, nízkého sedla a nastavitelných stupaček. Výška nového, velkoryse polstrovaného sedla od země je pouze 78 cm. Ďábelská radost z jízdy je tím pádem dostupná i jezdcům nižšího vzrůstu. Přestože má Diavel rozvor 1600 mm, díky maximálnímu úhlu zatáčení 41 ° zaručuje snadnou ovladatelnost i ve městě.

162 koní čeká, až otočíte zápěstím

Motor je king. U Diavelu 1260 S Black and Steel rozhodně. Testastretta DVT 1262 má dynamické proměnné časování (DVT), zdvih 106 x 71,5 mm a kompresní poměrem 13,0: 1. Maximální výkon 162 koní dosahuje při 9 500 otáčkách za minutu. Maximálním krouticí moment 129 Nm je k dispozici při 7 500 ot./min. Palivo je vstřikováno elektronicky systémem Bosch. Otevírání šktící klapky je ovládané systémem Ride-by-Wire, díky kterému můžete nastavit jeden ze tří jízdních režimů SPORT, TOURING nebo URBAN. Každý jízdní režim má rozdílně nastavenou křivku, jak otevírá škrticí klapku sání. Motor Testastretta DVT 1262 je vybavený systémem Dual Spark (DS), tj. dvě zapalovací svíčky pro každý válec. Proměnlivé časování vačkových hřídelů, které ovládají sací a výfukové ventily optimalizují výkon motoru při vysokých rychlostech. Díky proměnlivému časování dosáhne motor rychleji maximálního výkonu a současně zlepšuje plynulou dodávku a zvýšení krouticího momentu při nízkých a středních rychlostech. Nový výfukový systém Diavelu 1260 S je z nerezové oceli se 2 lambda sondami. Výfukové potrubí bylo navrženo tak, aby co nejmíň stínilo motor. Tlumič je před zadním kolem umístěný tak, aby byl stěží viditelný. Servisní intervaly má motor každých 15 000 km (nebo 12 měsíců), desmodromické ventily mají být kontrolované každých 30 000 km.

 

Ducati Quickshifter- nejlepší kámoš vaší levé ruky…

Převodovka Diavelu 1260 S Black and Steel je šestistupňová. Ducati Quick Shift (DQS) je závodní elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení. DQS umocňuje vzrušení ze sportovního výkonu, kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, které vyžadují častou změnu převodových stupňů. Vaše levá ruka si konečně odpočne, i když tam budete házet kvalty jak uhlí do lokomotivy.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek i gumy si poradí

Královský motor krotí brzdy Brembo Monobloc M50 se systémem ABS Bosch Cornering Evo. Přední 4 pístové brzdy s kotouči o průměru 320 mm jsou doplněny 265mm kotoučem na zadním kole, který je svíraný 2 pístovým třmenem. Odpružení je vepředu zajištěno plně stavitelnou vidlicí Öhlins o průměru 48mm s titanovým povrchem a se zdvihem 120 mm. Zadní náprava je plně stavitelná díky jednotce Öhlins monoshock, která pracuje s hliníkovou jednostrannou kyvnou vidlicí. Vzadu je zdvih 130 mm. Vepředu má Diavel ráfek z lehkých slitin rozměr 3,5 "x 17", vzadu 8,0 "x 17". Mašina je obutá do pneumatik Pirelli Diablo Rosso III. Ve předu má guma rozměr 120/70 ZR17, vzadu ZR17 240/45. Široká zadní pneumatika využívá technologii dvojitého mixu směsi, která zvyšuje přilnavost na bocích pneumatiky a současně zajišťuje po obvodu odolnost a díky ní vyšší kilometrový nájezd.

 

Klidné projížky prostě nesnáší

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru již není regulován pouze lankem akcelerátoru, ale prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu, signálu od plynu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici 162 koní v jízdním režimu SPORT a TOURING. V městském režimu URBAN je výkon motoru omezený na 100 koní.

 

Dokonalá armonia mezi vámi a Diavelem

Exkluzivita Diavelu 1260 S je dotažená novým elektronickým balíčkem, který používá inerciální měřicí platformu o šesti osách 6D IMU. Tento systém od Bosch umožnil díky měření a vyhodnocování kombinace parametrů z měřících jednotek dále rozvíjet systém Ducati Traction Control Evo. Balíček jízdních asistentů obsahuje všechno potřebné: máte k dispozici systém Ride by Wire, Riding Modes, Ducati safety pack, který se skládá z DTC- Ducati traction control Evo a bzdového systému ABS cornering Evo. Ducati Wheelie Control Evo zabraňuje zvedání předního kola při rozjezdu, Ducati Power Launch Evo vám zajistí s Diavelem raketový start. Cílem všech těchto elektronických systémů je jediný, držet pod kontrolou masivní sílu motoru a vyplavovat vaše endorfiny.

 

Diavel poznáte na první pohled

LED Světlomety se automaticky přepnou z denního svícení do noční konfigurace díky senzoru na přístrojové desce. Diavel 1260 S je vybavený funkcí denního svícení a automatického vypínání ukazatelů směru LED na základě úhlu sklonu motorky. Díky použití inerciální platformy IMU se směrové signály vypínají po dokončení zatáčky nebo po narovnání z náklonu.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle...

Ducati Diavel 1260 S je nabušený spoustou vychytávek. Třeba takové Hands Free, díky kterému nastartujete bez mechanického klíče. Stačí mít elektronický klíč v kapse a přiblížit se k motorce. Motor ve vzdálenosti 1,5 metru rozpozná kód klíče a umožní zapalování. Od toho okamžiku stačí stisknout tlačítko na přístrojové desce a spustit motor. Plnobarevný TFT displej nabízí čtyři režimy zobrazení. Výchozí režim zobrazuje pouze základní parametry ve stylovém designu. Ostatní tři vycházejí z jízdních režimů motoru. V základu máte multimediální systém Ducati (DMS): připojením vašeho smartphonu k přístrojovému panelu pomocí Bluetooth můžete v telefonu zobrazit provozní parametry, spravovat a zobrazovat příchozí hovory a textové zprávy. Ducati Link Aplikace vám umožní zaznamenávat výkon a cestovní itineráře, abyste mohli sdílet své zkušenosti s novým Diavelem s komunitou ostatních Ducatistů. Aplikace navíc poskytuje informace o plánech údržby, uživatelské příručky a můžete v ní prohlížet produkty Ducati Store.

 

 Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Performance můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, závodním výfukem nebo dalším příslušenstvím v Ducati konfigurátoru. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Prohlédněte si ho ze všech stran

150-200hp

Motor

Typ:
Testastretta DVT 1262, kapalinou chlazený dvouválec
Zdvihový objem:
1 262 ccm
Vrtání x zdvih:
106 x 71,5 mm
Výkon motoru:
162 hp / 9500 rpm
Točivý moment:
129 Nm / 7500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování Bosch, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, dva hliníkové tlumiče
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Poměr:
1.37/15, 2.30/17, 3.27/20, 4.24/22, 5.23/24, 6.22/25
Primární převod:
poměr 1.84:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
z ocelových trubek
Rozvor:
1 590 mm
Sklon:
27°
Přední odpružení:
Öhlins nastavitelná vidlice, průměr 48 mm, povrchová úprava TiN
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
3.50 x 17 z lehké slitiny
Přední pneu:
Pirelli Diablo Rosso III120/70 ZR 17
Zadní odpružení:
Öhlins plně nastavitelný monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
8.0 x 17 z lehké slitiny
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso III 240/45 ZR17
Přední brzdy:
2 x 320 mm kotouče, 4-pístové třmeny Brembo monobloc M50, Bosch Cornering ABS Evo
Zadní brzdy:
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS Evo

Ostatní

Palivová nádrž:
17 litrů
Suchá hmotnost:
218 kg
Barva motorky:
Black and Steel
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
780 mm
Vybavení:
Bezpečnostní vybavení: Ducati Safety Pack: Bosch Cornering ABS Evo, Ducati Traction Control Evo DTC. Režimy jízdy, režimy výkonu, Ducati Wheelie Control Evo (DWC). Standardní vybavení: Ducati Power Launch Evo (DPL), Hands-Free, Podsvícené řídící spínače, TFT barevný displej 3,5 ", Plně osvětlovací systém LED, Světlo pro denní svícení (Daytime Running Light), samočinné ukazatele směru jízdy, multimediální systém Ducati (DMS).