Piaggio představuje facelift svého tříkolového skútru MP3 400 Sport. Jeho poslední generace je vybavená bezklíčovým startováním, skútr má full LED osvětlení, nový brzdový systém a největší barevný TFT displej v segmentu skútrů. Má úhlopříčku 7 palců. Ve standartní výbavě má multimediální platformu Piaggio Mia. Na takto silném skútru se s běžným Bčkovým řidičákem se legálně neprojedete. Díky homologaci 3 kolového podvozku si můžete užívat výkon motoru 35 koní v kombinaci s bohatou výbavou skútru. Piaggio MP3 400 ve verzi Sport poznáte podle červených detailů- prošívání sedla, zadních pružin a na předních kolech. Je k mání ve 4 barvách karoserie: bílé, šedé, černé a oranžové.
Už se nemusíte rozhodovat mezi výkonem skútru a pohodlím. Piaggio MP3 400 Sport má všeho dost. Systém letmého zavěšení dvojice předních kol na vzájemně nezávislých kyvných ramenech dodává skútru vyšší stabilitu při průjezdu zatáčkami. Dvoukolová náprava je daleko stabilnější a bezpečnější na mokrém asfaltu nebo jakémkoli jiném povrchu s nízkou adhezí. Oceníte kompaktní rozměry a ovladatelnost skútru při manévrování a po zastavení. Parkování s ním je snadné. Přesné řízení poskytuje vynikající zpětnou vazbu pro jezdce. Systém zamykání u předního zavěšení nápravy "Roll-lock", vám umožní zastavit na červené bez sundávání nohou ze skútru na zem. O vaši bezpečnost se stará 2 kanálový brzdový systém ABS, který každé kolo snímá a brzdí zvlášť. Do brzdového systému je přidaný pedál. Svižné starty bez prokluzu zadního kola hlídá systém ASR.
Výrobce upravil ergonomii trojůhelníku řídítka, stupačky, sedlo. Řídítka posunuli dozadu a zvednuli o 10 mm. Stupačky byly snížené o 20 mm. To se promítá do uvolněnější jízdní pozice a řidič má díky úpravám větší kontrolu nad skútrem. Přepracované je i sedadlo pro řidiče i pro spolujezdce. Ten si může užívat větší sedlo a vyšší madlo, které se snadněji drží. Piaggio poladilo ještě ovládání parkovací brzdy. Nyní je páka v blízkosti spínače zapalování, takže ji máte blíže k řídítkům.
Poslední generace motoru MP3 400 hpe je čtyřdobý, čtyřventilový, kapalinou chlazený jednoválec s elektronicky řízeným vstřikováním. Motor 400 hpe (High Performance Engine) vám nabízí okamžitou reakci na přidání plynu a ideální výkonovou charakteristiku pro popojíždění v městské dopravě. Motor má výkonovou rezervu i pro cestování na delší vzdálenosti mimo město nebo jízdu ve dvou. Nejvyšší výkon motoru je 35,3 koní při 7 500 ot./min. Maximální točivý moment má hodnotu 37,7 Nm při 5750 ot./min. Nízkou spotřebu paliva zajištuje poslední generace řídicí jednotky Magneti Marelli. Převodovka s plynule měnitelným převodem (CVT) má novou geometrii a řemen.
Dvoumístné, dvouúrovňové sedlo umožňuje svým tvarováním snadný a bezpečný kontakt se zemí a poskytuje jezdci potřebnou oporu bederní páteře. Oceníte to zvlášť při delších jízdách. Prostorná odkládací schránky pod sedlem pojme bez problémů dvě přílby. Pružina udržuje sedlo v otevřené poloze. V čelním panelu je umístěna praktická odkládací schránka s výsuvnou částí a vstup USB pro nabíjení vašeho telefonu. Jak už bylo zmíněno výše, poslední generace skútru MP3 400 Sport nahradila analogové budíky kombinované s LCD displejem za plnobarevný TFT displej o úhlopříčce 7 palců. Verze MP3 400 Sport je základu vybavená multimediální platformou Piaggio Mia, která propojuje skútr s telefonem. Můžete díky ní spravovat svůj seznam skladeb, hovory a zprávy nebo zobrazit navigaci na displeji skútru.