Piaggio MP3 400

229 900 Kč
Parametry

Na něčem takovém jste ještě neseděli...

Piaggio představuje facelift svého tříkolového skútru MP3 400. Jeho poslední generace je vybavená bezklíčovým startováním, skútr má full LED osvětlení, nový brzdový systém a největší barevný TFT displej v segmentu skútrů. Má úhlopříčku 7 palců.  Na takto silném skútru se s běžným Bčkovým řidičákem se legálně neprojedete. Díky homologaci 3 kolového podvozku si můžete užívat výkon motoru 35 koní v kombinaci s bohatou výbavou skútru. Piaggio MP3 400 je k mání ve 2 barvách karoserie: šedé a černé.

 

Čistá radost z jízdy, garanzia!

Už se nemusíte rozhodovat mezi výkonem skútru a pohodlím. Piaggio MP3 400 má všeho dost. Systém letmého zavěšení dvojice předních kol na vzájemně nezávislých kyvných ramenech dodává skútru vyšší stabilitu při průjezdu zatáčkami. Dvoukolová náprava je daleko stabilnější a bezpečnější na mokrém asfaltu nebo jakémkoli jiném povrchu s nízkou adhezí. Oceníte kompaktní rozměry a ovladatelnost skútru při manévrování a po zastavení. Parkování s ním je snadné. Přesné řízení poskytuje vynikající zpětnou vazbu pro jezdce. Systém zamykání u předního zavěšení nápravy "Roll-lock", vám umožní zastavit na červené bez sundávání nohou ze skútru na zem. O vaši bezpečnost se stará 2 kanálový brzdový systém ABS, který každé kolo snímá a brzdí zvlášť. Do brzdového systému je přidaný pedál. Svižné starty bez prokluzu zadního kola hlídá systém ASR.

Úpravy ergonomie MP3 400

Výrobce upravil ergonomii trojůhelníku řídítka, stupačky, sedlo. Řídítka posunuli dozadu a zvednuli o 10 mm. Stupačky byly snížené o 20 mm. To se promítá do uvolněnější jízdní pozice a řidič má díky úpravám větší kontrolu nad skútrem. Přepracované je i sedadlo pro řidiče i pro spolujezdce. Ten si může užívat větší sedlo a vyšší madlo, které se mu snadněji drží. Piaggio poladilo ještě ovládání parkovací brzdy. Nyní je páka v blízkosti spínače zapalování, takže ji máte blíže k řídítkům.

35 koní čeká, až otočíte zápěstím

Poslední generace motoru MP3 400 hpe je čtyřdobý, čtyřventilový, kapalinou chlazený jednoválec s elektronicky řízeným vstřikováním. Motor 400 hpe (High Performance Engine) vám nabízí okamžitou reakci na přidání plynu a ideální výkonovou charakteristiku pro popojíždění v městské dopravě. Motor má výkonovou rezervu i pro cestování na delší vzdálenosti mimo město nebo jízdu ve dvou. Nejvyšší výkon motoru je 35,3 koní při 7 500 ot./min. Maximální točivý moment má hodnotu 37,7 Nm při 5750 ot./min. Nízkou spotřebu paliva zajištuje poslední generace řídicí jednotky Magneti Marelli. Převodovka s plynule měnitelným převodem (CVT) má novou geometrii a řemen.

 

Vy tedy víte, co je to gusto!

Dvoumístné, dvouúrovňové sedlo umožňuje svým tvarováním snadný a bezpečný kontakt se zemí a poskytuje jezdci potřebnou oporu bederní páteře. Oceníte to zvlášť při delších jízdách. Prostorná odkládací schránky pod sedlem pojme bez problémů dvě přílby. Pružina udržuje sedlo v otevřené poloze. V čelním panelu je umístěna praktická odkládací schránka s výsuvnou částí a vstup USB pro nabíjení vašeho telefonu. Jak už bylo zmíněno výše, poslední generace skútru MP3 400 nahradila analogové budíky kombinované s LCD displejem za plnobarevný TFT displej o úhlopříčce 7 palců.

Prohlédněte si ji ze všech stran

Motor

Typ:
kapalinou chlazený jednoválec
Zdvihový objem:
399 cm³
Vrtání x zdvih:
84 mm x 72 mm
Výkon motoru:
35,3 koní při 7 500 ot./min
Točivý moment:
37.7 Nm při 5 750 ot./min
Palivový systém:
elektronické vstřikování Magneti Marelli 11MP
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
automatická převodovka s variátorem
Spojka:
Odstředivá vícelamelová v olejové lázni

Podvozek

Rám:
Dvojitá kolébka z ocelových trubek
Rozvor:
1 560 mm
Přední odpružení:
kloubový čtyřúhelník, Elektro-hydraulický systém aretace.
Přední zdvih:
85 mm
Přední ráfek:
Z hliníkové slitiny 13" x 3.00
Přední pneu:
Bezdušové 110/70-13”
Zadní odpružení:
Dva hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružin ve 4 polohách
Zadní zdvih:
102 mm
Zadní ráfek:
Z hliníkové slitiny 14" x 4.00
Zadní pneu:
Bezdušová 140/70-14''
Přední brzdy:
Dva kotouče s průměrem 258 mm, ABS
Zadní brzdy:
Kotouč s průměrem 240 mm, ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
13,7 litru
Suchá hmotnost:
257 kg
Barva motorky:
černá, šedá
Přístroje:
plnobarevný 7“ TFT displej
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
790 mm
Vybavení:
ABS, CBS, ASR, LED osvětlení, USB port

229 900 Kč včetně DPH

Chci koupit