Ducati Monster SP

14 990 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Také Ducati Monster má od sezony 2023 svoji prémiovou sportovní verzi SP, stejně jako Streetfighter a Panigale. Koncepce je u všech sérií stejná. Oproti základní variantě má Monster SP sportovní odpružení Öhlins a další závodní výbavu, která v součtu stáhne 2 kila z pohotovostní hmotnosti plného Spčka na na hodnotu 186 kilogramů. Poslední generace Monsteru zhubla o ukrutných 18 kilo a díky tomu tahle mašina s motorem o výkonu 111 koní, krouťákem 93 newtonmetrů lítá jako z praku. Jeho dramatická špička dokáže pobavit i ostřílené jezdce.

 

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na něj díváte?

Ducati Monster SP poznáte podle barevného schématu inspirovaného Moto GP. Kombinuje červenou a černou barvu a koncovku výfuku od Termignoni. SPčko bude k mání na přelomu roku 2022 a 2023. Pokud vše klapne bez zpoždění, ještě před vánoci si ho můžete prohlédnout na vlastní oči v našem showroomu. Cena Monsteru SP se odhaduje na 15.000 EUR včetně DPH. Přesná cena bude známá koncem roku, jakmile importér do ČR finalizuje Ducati ceník pro sezonu 2023. Objednávky na něj můžete posílat už teď, předpokládané dodání SPčka bude začátkem příštího roku.

 

Pronto per il circuito corsa

Na co v Öhlinsu sáhnou, to se jim krásně povede. Plně nastavitelný podvozek je ready na pořádnou okruhovou nálož. Sportovní naladění Monsteru SP doplňuje nové sedlo, které se posunulo o 20 mm výš na výsledných 840 mm oproti základnímu Monsteru. Sedlo má sportovnější tvar, což zvyšuje zatížení řídítek mašiny. Další sportovní vychytávka SPčka je standardně montovaný tlumič řízení, který má zvýšit stabilitu ve vyšších rychlostech na okruhu.

 

Faster, lighter, Monster

Monster SP míří na zkušenější jezdce, kteří ocení prémiové podvozkové komponenty a o dva kilogramy nižší váhu natankovaného stroje. Na redukci váhy se nejvíc podílí Lithion iontová baterie, ta je lehčí o 1,7 kila. Přední brzdy jsou lehčí o necelé kilo, mají to na svědomí hliníkové brzdové kotouče a třmeny Brembo Stylema. Přední vidlice stáhla 0,6 kilo oproti základnímu Monsteru. Celkovou redukci váhy přes 3 kila stáhne tlumič řízení a protivětrný štítek na rozdíl 2 kila.

 

111 koní čeká, až otočíte zápěstím

Ducati Monster SP pohání dvouválec Testastretta 11 o objemu 937 ccm, stejný motor je i v Multistradě V2 nebo Supersportech a Hypermotardech.  Je naladěný na maximální výkon 111 koní. Kroutící moment má ve středních otáčkách od 3000 do 7000 o 20% vyšší hodnotu oproti minulé generaci Testastretty. Monster SP je samozřejmě vybavený quickshifterem.  Ducati Quick Shift (DQS) je elektronický systém, který umožňuje jezdci výměnu rychlostního stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením vyššího rychlostního stupně. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení. DQS umocňuje radost ze sportovní jízdy, stejně jako ulehčí průjezd zacpaným městem. Vaše levá ruka ho rozhodně ocení! Výfukový systém SPčka má homologovaný tlumič Termignoni.

 

Klidné projížďky prostě nesnáší

Nový Monster vrací motor zpátky do středu motorky. Dvouválec Testastretta 11 je spojený s předním hliníkovým rámem jako u Ducati Panigale. Na snížení výsledné váhy motorky se podílí taky zadní rám připojený přímo k motoru. Je vyrobený z polymerů vyztužených skelnými vlákny. Kromě sedla je v něm umístěná Lithium ion baterka a zbytek elektroniky. Výška sedla Monsteru SP od země je 840 mm, v příplatkovém příslušenství je nižší i vyšší varianta sedla. Sedlo má upravený profil a jízdní pozice je díky tomu sportovnější. Sedlo v kombinaci s úzkými boky Monsteru vám umožní snadněji položit nohy na zem.

 

Mad for fun

Podvozek a brzdy zvládají okruhovou zátěž nebo sportovní jízdu. Už základní Monster je složité dostat na silnici do úzkých. Každopádně se vyplatí mít větší rezervu. Pokud rádi tlačíte na pilu, potřebujete nastavitelný podvozek. Na SPčku můžete ladit kompresi, útlum a samozřejmě předpětí pružiny. Podvozkové komponenty SPčka jsou nejenom lépe fungující, taky mají o 10 mm vyšší zdvihy. Přední vidlice Öhlins NIX 30 má zdvih 140 mm, zadní pružící jednotka má zdvih 150 mm. Monster SP je obutý do čtvrté generace pneumatik Pirelli Diablo Rosso, které se na trhu objevily nedávno. Je to ještě sportovnější nástupce Diablo Rosso III, do kterých je obutý základní Monster.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Radiální čtyřpístkové třmeny Brembo Stylema se sintrovanými destičkami se zakusují do 320 mm kotoučů z hliníku. Půl kila ušetřeného na obou kotoučích je půl kila ušetřeného na rotujících hmotách. Monster SP slibuje hbitější ovladatelnost, což přijde vhod hlavně při překlápění levá pravá, kde půjdete rychleji do maximálních úhlů.

 

Klidně na to šlápněte, Monster SP bude váš guardiano

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí hned několik jízdních asistentů. Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní plynové rukojeti. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu a jeho palivové mapě. Signál od rukojeti plynu prochází řídící jednotkou motoru, která na základě zvoleného jízdního režimu elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Ducati Monster SP má upravené jízdní režimy. Máte k dispozici 111 hp v jízdním režimu SPORT a ROAD. Městský režim URBAN střídá režim WET, který je naladěný na jízdu za snížené přilnavosti povrchu. Stejně jako v městském režimu má výkon omezený na 75 koní. O bezpečí při sportovním jezdění se starají tyto další jízdní asistenty- náklonové ABS od Bosch, Ducati Traction Control- osmistupňová kontrola trakce omezuje možný prokluz zadního kola. Ducati Wheelie zabraňuje zvedání předního kola při akceleraci, Ducati power launch vám zajistí raketový start na hranici fyzikálních hranic.

 

Vy tedy víte, co je to gusto!

Monster SP používá plnobarevný 4,3” široký TFT displej, který má stejné uživatelské rozhraní zobrazení jízdních parametrů jako Panigale V4. Kompletně nová jsou LED světla s denním režimem svícení a dynamickými směrovkami. V základním vybavení je příprava na vyhřívané rukojeti řídítek a multimediální systém Ducati, díky kterému mašinu vypárujete s vaším smartphonem. Obě dvě zmíněné vychytávky jsou k dispozici jako doplňková výbava.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty nebo příplatková sedla. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Prohlédněte si ho ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

100-150hp

Motor

Typ:
Dvouválec Testastretta, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
937 ccm
Vrtání x zdvih:
94 x 67.5 mm
Výkon motoru:
111 hp- 82 kW při 9250 rpm
Točivý moment:
93 Nm při 6500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire, průměr oválné vstřikovací jednotky 53 mm
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondami, tlumič výfuku Termignoni
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Poměr:
1=37/15, 2=30/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
Primární převod:
poměr 1.85:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo

Podvozek

Rám:
hliníková slitina
Rozvor:
1472 mm
Sklon:
23°
Přední odpružení:
vidlice Öhlins NIX 30, průměr 43mm, Titanová povrchová úprava zdvihů, plně nastavitelná
Přední zdvih:
140 mm
Přední ráfek:
z lehké slitiny 3.50" x 17"
Přední pneu:
Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
plně stavitelná pružící jednotka Öhlins, hliníková kyvná vidlice.
Zadní zdvih:
150 mm
Zadní ráfek:
z lehké slitiny 5.50" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso IV 180/55 ZR17
Přední brzdy:
2 x 320mm poloplovoucí hliníkové kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Stylema, Bosch cornering ABS
Zadní brzdy:
245mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
14 litrů
Suchá hmotnost:
166 kilo
Barva motorky:
barevné schéma Moto GP
Přístroje:
Plnobarevný TFT displej, úhlopříčka 4,3 "
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
840 mm
Vybavení:
DTC (Ducati kontrola trakce), DWC (kontrola zvedání předního kola), Riding Modes (volba jízdních režimů), Bosch cornering ABS (brzdění v náklonu), Full LED světla, Dynamická LED směrová světla, USB zásuvka, rychlořazení up/down (DQS), kryt sedla spolujezdce, Lithium iontová baterie, homologovaná koncovka výfuku Termignoni.

14 990 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit