Ducati Scrambler Full Throttle 2G

12 790 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Nová generace Scramblerů s motorem 800 ccm

Ducati představila modernizovanou řadu Scrambler s motory objemu 800 ccm pro sezonu 2023. Jeho nová generace má modernější tvary, nabídne novější techniku a k tomu ještě shodil pár kilo. Pořád z něj kouká ten starý známý Scrambler, jen řádně omládnul. V nabídce jsou nyní celkem 3 modely. Základní Scrambler Icon nabídne největší paletu možných barev v rámci své customizace. Scrambler Full throttle má laděný výfuk Termignoni. Poslední v nabídce je Scrambler Nigthtshift se drátěnými koly a designem cafe raceru.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle...

Ducati Scrambler Full Throttle se po roční pauze vrací do nabídky a je nejsportovnějším modelem ze Scramblerů s motorem 800 ccm. Jako jeho předchozí generace si bere inspiraci z prostředí amerického Flat Tracku. V porovnání s Iconem má níž posazená řídítka a sportovnější jízdní pozici. Scrambler Full Throttle je vybavený laděným tlumičem výfuku Termignoni a obousměrným quickshifterem. Na bočních tabulích nese číslo 62, což je ročník uvedení první Ducati Scrambler na trh. Sportovní charakter modelu Full Throttle podtrhuje sportovně vyhlížející potah sedla, speciální lakování GP19 Red/Stealthy Dark a černá povrchová úprava krytů výfuku a bočních plastů. Styling dotahuje kratší přední blatník, zadní kolo bez blatníku a červené plochy na litých kolech.

 

Amore na první pohled co?

Na první pohled si Scrambler zachovává svoje charakteristické linie. Původní křivky oživila Ducati výraznějším předním světlometem s denním svícením DRL. Světlomet má kompletně LED světla a svoje charakteristické písmeno X. Upravený je i tvar zadního světlometu, což souvisí se změnami sedlové konstrukce. Kompletně nový je celý výfukový systém, který nechává víc odkrytý motor a Full Throttle má tlumič výfuku Termignoni. Ráfky mají nový design, průměry 18" vepředu a 17" vzadu zůstávají stejné jako u předchozí generace.

 

73 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Nový Scrambler Full Throttle je poháněný vzduchem chlazeným dvouválcovým motorem Desmodue o výkonu 73 koní. Motor je zasazený v příhradovém rámu. Díky úpravám je rám podstatně lehčí, spolu s dalšími změnami přispěl k celkovému snížení provozní hmotnosti Scrambleru o 4 kila. Celková suchá hmotnost nového Scrambleru je 170 kilo. Motor má kompaktnější osmikotoučovou spojku s přesnějším řazením, je lehčí o 2,5 kila oproti předchozí generaci. Scrambler Full Throttle je vybavený obousměrným  quickshifterem.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli…

Nejviditelnější změnou je nová přístrojová deska se 4,3palcovým plnobarevným TFT displejem. Do výčtu elektronické výbavy Scrambleru od sezony 2023 přibývá Ride by Wire se dvěma jízdními režimy (Road a Rain). Poprvé se v něm objevují elektronické jízdní asistenty: kontrola trakce a ABS s funkcí cornering. Elektronika Scrambleru je ready na instalaci Ducati multimédia systému, který je k dispozici v příslušenství. Dvoumístné sedlo je ve výšce 795 mm od země. Ve značkovém příslušenství je k mání jeho snížená verze- ta je 780 mm od země.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Přední vidlice i zadní pružící jednotka Kaybaba mají shodné zdvihy 150 mm. Zadní pružící jednotka už není vystrčená na levou stranu motorky, přestěhovala se doprostřed před zadní kolo. Díky centrální pozici se musela upravit také zadní kyvná vidlice. Mírně se zvětšil úhel řízení, což by mělo zpříjemnit jízdu ve městě. Brzdové třmeny Brembo se vepředu zakusují 4 pístky do kotouče o průměru 330 mm, vzadu má kotouč průměr 245 mm a brzdí ho dvoupístkový třmen. Scrambler Icon je obutý do pneumatik Pirelli MT60 RS.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati i jejich Scramblery fungují jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. V konfigurátoru Scrambleru si vybereš pro svůj nový Full Throttle  příslušenství: dopřeješ si třeba závodní výfuk Termignoni a doladíš si ho od zrcátek přes drátěná kola, kryty nebo příplatková sedla až po zadní hliníkový kufr. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Prohlédněte si ho ze všech stran

50-100hp

Motor

Typ:
vzduchem chlazený dvouválec do L
Zdvihový objem:
803 ccm
Vrtání x zdvih:
88 x 66 mm
Výkon motoru:
73 hp při 8 250 ot./min
Točivý moment:
65,2 Nm při 7 000 ot./min
Palivový systém:
elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
nerezový tlumič výfuku Termignoni, katalyzátor a 2 lambda sondy
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Poměr:
1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
Primární převod:
1,85:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
46 zubů
Spojka:
hydraulicky ovládaná mokrá lamelová spojka

Podvozek

Rám:
Trellis rám z ocelových trubek
Rozvor:
1 449 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
Upside down vidlice Kayaba, průměr 41 mm
Přední zdvih:
150 mm
Přední ráfek:
z lehké slitiny 3,00" x 18"
Přední pneu:
Pirelli MT 60 RS 110/80 R18
Zadní odpružení:
tlumič Kayaba s nastavitelným předpětím, oboustranná hliníková kyvná vidlice
Zadní zdvih:
150 mm
Zadní ráfek:
z lehké slitiny, 5,50" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli MT 60 RS 180/55 R17
Přední brzdy:
nerezový kotouč průměru 330 mm, radiální 4-pístkový třmen, Bosch Cornering ABS
Zadní brzdy:
nerezový kotouč průměru 245 mm, 1-pístkový plovoucí třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
13,5 litru
Suchá hmotnost:
170 kg
Barva motorky:
červená Rosso GP 19, černá Dark Stealth
Přístroje:
4,3" TFT plnobarevný displej
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
795 mm
Vybavení:
jízdní režimy, motorové power módy, tlumič výfuku Termignoni, ABS Cornering, kontrola trakce Ducati, LED světla s denním svícením, LED ukazatele směru, USB zásuvka pod sedadlem, Ducati Quickshifter, nízká řídítka, sportovní přední blatník

12 790 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit