Moto Guzzi V7 Special edition

245 900 Kč
Parametry

Speciální edici Moto Guzzi V7 poznáte podle lesklé černé barvy Shining Black a červených detailů: linek na nádrži, zadních pružin a prošívání sedla.  Sportovní design této speciální edice V7 Stone umocňuje výfukový systém Arrow a zrcátka ve stylu Café Racer, Ve stejném stylu jsou i zpětná zrcátka. V Guzzi si na Speciální edici V7 pohráli i s dalšími detaily: motor má nové kryty hlavy a škrtící klapky v grafitové barvě z eloxovaného hliníku. Ze stejného materiálu je i masivní hliníkové víčko palivové nádrže. Že se jedná o speciální edici mašiny vám připomene štítek na řidítcích.

 

Co je v Moto Guzzi V7 nového

Guzzi V7 Stone je jedna z nejslavnějších a nejznámějších mašin Moto Guzzi. Prodává se od roku 1967. Nejvýraznějším rozdílem oproti poslední generaci V7 je změna motoru. Od sezony 2022 pohání Guzzi V7 Stone stejný dvouválcový motor, jako Moto Guzzi V9 a enduro V 85TT. Nárůst objemu motoru na 850 ccm přinesl zvýšení maximálního výkonu o 25% oproti jeho předchozí generaci.

 

66,5 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Moto Guzzi V7 Stone od sezony 2022 pohání silnější, vzduchem chlazený dvouválec. Jeho maximum je výkon 65 koní. Důležitý je průběh křivky točivého momentu: víc než 80 % je ho k dispozici už ve 3000 otáčkách. Vstřikování paliva zajišťuje systém od Marelli, ovládaný elektronickou řídící jednotkou. S výfukovým systémem Arrow šplhá maximální výkon motoru ze 48 na hodnotu 49 kW, což je 66,5 koní. Větší je díky němu i točivý moment, který má maximální krouťák 75 Nm při 4900 ot./min. Výfuky Arrow budou k dispozici jako volitelné příslušenství pro ostatní varianty Moto Guzzi V7.

 

Zastavíte na pětníku, podvozek si poradí!

Guzzi pro novou V7 upravovala celý podvozek, aby se zvýšila jízdní stabilita motorky a naladění podvozku odpovídalo silnějšímu motoru. Kompletně nové je zavěšení zadní nápravy. Nové zadní tlumiče mají větší zdvih, jsou robustnější a uložené jsou pod větším sklonem. Nové silentbloky ve stupačkách pro oba jezdce snižují přenos vibrací od motoru.  Spolujezdec ocení pohodlné místo k sezení díky přesunu footpegů dolů a dál dopředu. O bezpečné brždění se stará dvoukanálový systém ABS, který zabraňuje zablokování kol během intenzivního brzdění. Nové jsou hliníkové ráfky ve sportovním designu; zadní ráfek obouvá širší pneumatiku o rozměru 150/70. 

Stačí vzít řídítka do ruky

Guzzi V7 Stone je vybavena 1 velkým budíkem. Všechny jízdní údaje zobrazuje LCD displej: otáčky motoru, rychlost, celkový nájezd kilometrů, částečný a denní výlet (automaticky vynuluje po 8 hodinách po vypnutí), čas vypnutí, okamžitá a průměrná spotřeba, teplota vzduchu a průměrná rychlost. Světla jsou kompletně osazené LED žárovkami, nový je přední světlomet včetně funkce denního svícení.

 

Klidně na to šlápněte, Guzzi bude váš guardiano

Nový systém proti prokluzu zadního kola MGCT (Moto Guzzi Traction Control) je nastavitelný na dvě úrovně citlivosti. První citlivost je nastavena pro jízdu na mokrém nebo kluzkém asfaltu a druhá je navržena tak, aby uspokojila sportovní jízdu v bezpečných podmínkách na suchých silnicích. Kontrolu trakce můžete úplně vypnout.

Vaše první connected Guzzi

Multimediální platforma Moto Guzzi je dostupná jako volitelné příslušentví pro V7 Stone. Multimediální systém vám umožní připojit motorku k vašemu smartphonu. Díky vašemu smartphone (iPhone nebo Android), do kterého zdarma stáhnete Motto Guzzi aplikaci v App Store nebo Google Play, začnete telefon používat jako multifunkční počítač. Připojení Bluetooth umožňuje současné zobrazení pěti parametrů podle vašeho výběru najednou, vybraných z rozsáhlé nabídky včetně rychloměru, otáčkoměru, okamžitého výkonu, okamžitého točivého momentu, okamžité a průměrné spotřeby paliva, průměrné rychlosti a napětí baterie, podélného zrychlení. Funkce "Eco Ride" pomáhá omezovat spotřebu paliva a udržovat ekologicky kompatibilní jízdní dráhu a poskytuje stručné zhodnocení výsledků získaných během jízdy.

Copyright © Michal Fučík

Prohlédněte si ji ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante!

50-100hp

Motor

Typ:
Dvouválec do V, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
853 ccm
Vrtání x zdvih:
84 x 77 mm
Výkon motoru:
66,5 hp při 6 700 ot/min
Točivý moment:
75 Nm při 4 900 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování
Výfuky:
systém 2-2, lambda sonda
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Sekundární převod:
Kardanová hřídel

Podvozek

Rám:
Ocelový trubkový
Rozvor:
1 435 mm
Přední odpružení:
Hydraulická vidlice Kaybaba, průměr 40 mm
Přední zdvih:
130 mm
Přední ráfek:
Z lehké slitiny, 18" 100/90
Přední pneu:
100/90 18"
Zadní odpružení:
Oboustranná kyvná vidlice s dvojitými tlumiči s nastavitelným předpětím
Zadní ráfek:
Z lehké slitiny, 17" 150/70
Zadní pneu:
150/70 17"
Přední brzdy:
Nerezový plovoucí kotouč, průměr 320 mm, 4 pístový třmen Brembo, ABS
Zadní brzdy:
Ocelový kotouč průměr 260 mm, 2-pístkový třmen Brembo, ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
21 litrů
Suchá hmotnost:
198 kg
Barva motorky:
černá Shining black
Přístroje:
LCD displej
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
780 mm
Vybavení:
Kompletní balíček LED světel s DRL, LCD přístrojová deska, kontrola trakce MGCT Moto Guzzi, standardní dvoukanálové ABS, speciální tlumič od Arrow, zrcátka na koncích řídítek, CNC obráběné víčko palivové nádrže, černě eloxované kryty vstřikovačů, speciální ediční štítek

245 900 Kč včetně DPH

Chci koupit