Ducati DesertX Rally

21 590 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Oproti základní verrzi má DesertX Rally kompletně přepracovaný podvozek, který zvládá nejtěžší výzvy v terénu a závodní tempo. Potvrdil to superkrosový a endurový šampion Antoin Meo na závodech Erzbergrodeo 2023. V kategorii dvouválců si spolu dojeli pro zlato. DesertX Rally je vybavený závodním krossovým podvozkem Kaybaba s vyššími zdvihy a světlou výškou, než má základní DesertX. Pak tu máte zvedlý přední krossový blatník a fest odolný ráfky Takasago Excel s vnitřní trubkou. Lehčí o půl kila jsou díky nábojům obráběným z masivu, středovým paprskům z uhlíkové oceli a karbonovému výpletu. Nádrž má objem 21 litrů a v příslušenství si můžete pořídit přídavnou nádrž na dalších 8 litrů paliva. S touhle konfigurací se dá podniknout slušné dobrodružství, co říkáte?

 

Nejrychlejší ze všech na Erzbergrodeo 2023

 

Ride wilder!

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

100-150hp

Motor

Typ:
dvouválec Testastretta, vodou chlazený
Zdvihový objem:
937 ccm
Vrtání x zdvih:
94 x 67,5 mm
Výkon motoru:
110 hp při 9250 rpm
Točivý moment:
92 Nm při 6500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a dvěma Lambda sondami
Emise:
Euro 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down
Poměr:
1=38/14, 2=31/17, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/23, 6=23/24
Primární převod:
poměr 1.85:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
49 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1625 mm
Sklon:
27,6°
Přední odpružení:
48 mm plně nastavitelná upside-down vidlice KYB, uzavřená cartridge, povrchová úprava Kashima
Přední zdvih:
250 mm
Přední ráfek:
drátěný, bezdušový Takasago Excel 2,15" x 21"
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Rally STR 90/90 - 21 M/C 54V M+S TL
Zadní odpružení:
plně nastavitelná 46mm KYB pružící jednotka, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
240 mm
Zadní ráfek:
drátěný, bezdušový Takasago Excel 4.50" x 18"
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion Rally STR 150/70 R18 M/C 70V M+S TL
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Stylema, Bosh Cornering ABS
Zadní brzdy:
265mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
21 litrů
Suchá hmotnost:
211 kg
Přístroje:
5" TFT barevný displej
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
910 mm
Vybavení:
přepínání jízdních režimů, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, DTC (osmistupňová kontrola trakce), Ride by Wire, plně LED osvětlení, automatická deaktivace směrových světel, podsvícená tlačítka, rychlořazení up/down (DQS), tlumič řízení Öhlins, Ducati brake light (DBL)

21 590 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit