V7 Stone Corsa je mašina se závodnickou duší. V její sedle pocítíte sílu sportovního charakteru motorek z Mandella. Dostupná je ve dvoubarevném červeno-stříbrném lakování. Barevné provedení v kombinaci se stylovou kapotáží, odkazující na okruhové závody Moto Guzzi Fast Endurance, které se jezdívají v Misanu, Mugellu, ve Vallelunze a Cremoně. Sedlo má tvarované jako jednomístné a v příslušenství se dá pořídit kryt sedla spolujezdce lakovaný ve stejném designu, jako karoserie mašiny. Techniku a výbavu sdílí Guzzi V7 Stone Corsa se základní mašinou v sérii Moto Guzzi V7- V7 Stone.
Série 6 vytrvalostních minizávodů na okruzích v Itálii. Jezdci startují jako v Le Mans a mění se po 15 minutách jízdy, aby bylo v boxech stejně rušno jako na trati. Všechny mašiny v závodech jsou vybavené totožným racing kitem. Zahrnuje vylepšené odpružení, vzduchový filtr, novou mapu motoru, zvětšený zadní brzdový kotouč, horní kapotáž, řízení, výfukový systém, zvýšené stupačky, boční panely, sedlo pro jednoho jezdce, chránič přední brzdové páčky a řadu dalších komponentů navržených tak, aby si jezdec užil sportovní jízdu a cítil se při tom co nejbezpečněji. Podrobnosti o závodech máte zde.
Aktuální verze motoru dává maximální výkon 65 koní při 6800 otáčkách. Nejvyšší točivý moment rovněž výrazně narostl ze 60 Nm na maximálku 73 Nm v 5000 otáčkách. Důležitý je průběh křivky točivého momentu: víc než 80 % je ho k dispozici už ve 3000 otáčkách. Vstřikování paliva zajišťuje systém od Marelli, ovládaný elektronickou řídící jednotkou. Výfukový systém je rovněž nový, vybavený dvojitým potrubím, které zlepšují tepelnou izolaci. S přívodem pomocného vzduchového systému v hlavicích, kombinovaný s trojvazným katalyzátorem, dvojitým kyslíkovým senzorem dvouválec Moto Guzzi V7 plní emisní standard EURO 5.
Guzzi pro poslední generaci V7 upravila celý podvozek, aby se zvýšila jízdní stabilita motorky a naladění podvozku odpovídalo silnějšímu motoru. Kompletně nové je zavěšení zadní nápravy. Nové zadní tlumiče mají větší zdvih, jsou robustnější a uložené jsou pod větším sklonem. Nové silentbloky ve stupačkách pro oba jezdce snižují přenos vibrací od motoru. Spolujezdec ocení pohodlné místo k sezení díky přesunu footpegů dolů a dál dopředu. O bezpečné brždění se stará dvoukanálový systém ABS a třmeny Brembo. Nové jsou hliníkové ráfky ve sportovním designu; zadní ráfek obouvá širší pneumatiku o rozměru 150/70.
Nový systém proti prokluzu zadního kola MGCT (Moto Guzzi Traction Control) je nastavitelný na dvě úrovně citlivosti. První citlivost je nastavena pro jízdu na mokrém nebo kluzkém asfaltu a druhá je navržena tak, aby uspokojila sportovní jízdu v bezpečných podmínkách na suchých silnicích. Kontrolu trakce můžete úplně vypnout.
Guzzi V7 Stone je vybavena 1 velkým budíkem. Všechny jízdní údaje zobrazuje LCD displej: otáčky motoru, rychlost, celkový nájezd kilometrů, částečný a denní výlet (automaticky vynuluje po 8 hodinách po vypnutí), čas vypnutí, okamžitá a průměrná spotřeba, teplota vzduchu a průměrná rychlost. Světla jsou kompletně osazené LED žárovkami. Přední světlomet má funkci denního svícení.
Multimediální platforma Moto Guzzi je dostupná jako volitelné příslušentví pro V7 Stone Corsa. Multimediální systém vám umožní připojit motorku k vašemu telefonu. Propojení je možné s operačními systémy iPhone nebo Android tak, že si zdarma stáhnete Motto Guzzi aplikaci v obchodech IStore nebo Google Play. Připojení Bluetooth umožňuje současné zobrazení pěti parametrů podle vašeho výběru najednou, vybraných z rozsáhlé nabídky včetně rychloměru, otáčkoměru, okamžitého výkonu, okamžitého točivého momentu, okamžité a průměrné spotřeby paliva, průměrné rychlosti a napětí baterie, podélného zrychlení. Funkce "Eco Ride" pomáhá omezovat spotřebu paliva a udržovat ekologicky kompatibilní jízdní dráhu a poskytuje stručné zhodnocení výsledků získaných během jízdy.