Ducati Panigale V4S 2025

33 990 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Po 7 letech průběžného vylepšování svého čtyřválcového superbiku Panigale V4 přichází kompletně nová- sedmá generace Panigale V4. Ducati ji označuje jako riding skill booster pro všechny úrovně jezdců. Ducati Panigale V4 2025 je rychlejší než její předchozí generace a aktuálně nejrychlejší superbike na trhu. Nabídne nižší hmotnost a vyšší výkon, díky tomu disponuje nejlepším poměrem výkonu a váhy na trhu a to konkrétně 1,15 hp/kg. Nový rám a zadní kyvná vidlice mají nižší tuhost, aby lépe absorbovaly nerovnosti na trati. Naladění podvozku a elektroniky aktuální Panigale V4 je výrazně ovlivněné továrními zkušenostmi a výsledky v závodech MotoGP a WSBK. Díky tomu je Panigale V4 rychlejší na okruhu. Její řízení je zábavnější a méně únavné pro jezdce všech úrovní, od amatérů po profesionály. Ducati Panigale V4 2025 se začne vyrábět letos v září, do konce roku se do ČR dostanou jednotky kusů. Přijímáme objednávky. Uvedená cena je včetně záruky na 4 roky- 4Ever Ducati.

Faster, lighter, wonder

 

Všichni s ní budete rychlejší

 

Prohlédněte si ji ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

200+hp

Motor

Typ:
čtyřválec Desmosedici Stradale, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1103 ccm
Vrtání x zdvih:
81 x 53.5 mm
Výkon motoru:
216 hp při 13 500 ot/min
Točivý moment:
120,9 Nm při 11 250 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire, oválná vstřikovací jednotka, 2 vstřiky na válec
Výfuky:
4-2-1-2 systém s 2 katalyzátory a 6i lambda sondami
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift (DQS) up/down 2.0
Poměr:
1,80:1
Primární převod:
1=36/15 2=34/17 3=33/19 4=32/21 5=30/22 6=27/22
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
16 zubů
Zadní ozubené kolo:
41 zubů
Spojka:
hydraulicky ovládaná s antihoppingem, v olejové lázni, self-servo

Podvozek

Rám:
hliníková slitina
Rozvor:
1 485 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
plně nastavitelná upside-down Öhlins NPX 25/30, průměr 43 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 3.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku
Přední zdvih:
125 mm
Přední ráfek:
5i paprskový, hliníkový kovaný 3.50" x 17"
Přední pneu:
Pirelli Diablo Supercorsa SP V4 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 3.0, elektronická komprese a nastavení odskoku, oboustranná hliníková kyvná vidlice Hollow symmetrical Swingarm
Zadní zdvih:
130 mm
Zadní ráfek:
5i paprskový, hliníkový kovaný 6.00" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Supercorsa SP V4 200/60 ZR17
Přední brzdy:
2x 330 mm plovoucí kotouče, radiální třmeny Brembo Monobloc Hypure se 4 pístky, Bosch Race eCBS antiblock system
Zadní brzdy:
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Race eCBS antiblock system

Ostatní

Palivová nádrž:
17 litrů
Suchá hmotnost:
187 kg včetně provozních kapalin s prázdnou nádrží
Barva motorky:
Ducati red
Přístroje:
6,9" TFT multifunkční plnobarevný displej, rozlišení 1280x 480 pixelů
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
jednomístné
Výška sedla:
850 mm
Vybavení:
jízdní režimy, power motorové módy, Bosch Race eCBS antiblock systém, Ducati Vehicle Observer (DVO), Ducati kontrola trakce (DTC) DVO, Ducati Wheelie Control (DWC) DVO, Ducati Slide Control (DSC), motorová brzda (EBC), Ducati asistent rychlých startů (DPL), rychlořazení (DQS) up/down 2.0, Pit limiter, Ducati Electronic Suspension (DES) 3.0 s Öhlins Smart EC 3.0, Lithium- ION baterie, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, kované hliníkové ráfky

33 990 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit