Ducati Scrambler Icon Dark 2G

10 390 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Ducati rozšiřuje nabídku série Scrambler Next-Gen poháněných motory 800 ccm o novou variantu Scrambler Icon Dark. Jeho kompletně temná stavba, kdy z kombinace černých barev vystupují akorát výfuky a pár drobných detailů si svoje fanoušky rozhodně najde. I když prodejní cenu zatím neznáme, Ducati ve své tiskové zprávě avizovala, že Scrambler Icon Dark bude nejlevnější mašinou v sérii 800 ccm Scramblerů. Dostupný bude od listopadu 2024.

 

Rozdíly mezi Scrambler Icon a Scrambler Icon dark

 

Il nero gli sta bene

Ikonická nádrž ve tvaru slzy je charakteristický prvek Scramblerů Ducati. V celkovém černém laku vytváří nádrž hru odstínů mezi různými materiály zbytku mašiny, jako jsou přední blatník a konvektory. Logo Ducati Scrambler na nádrži Dark Stealth ladí s matnou černou barvou mašiny. Díky bočním panelům a sportovní zadní kapotáži jsou linie Scrambler Icon Dark ještě elegantnější.

 

Amore na první pohled co?

Na první pohled si Scrambler zachovává svoje charakteristické linie. Původní křivky oživila Ducati výraznějším předním světlometem s denním svícením DRL. Světlomet má kompletně LED světla a svoje charakteristické písmeno X. Upravený je i tvar zadního světlometu, což souvisí se změnami sedlové konstrukce. Nová ocelová nádrž má upravený tvar, změněné jsou i kryty z eloxovaného hliníku pod nádrží.  Kompletně nový je celý výfukový systém, který nechává víc odkrytý motor. Ráfky mají nový design, průměry 18" vepředu a 17" vzadu zůstávají stejné jako u předchozí generace Scrambleru Icon.

 

73 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Nový Scrambler Icon dark je poháněný vzduchem chlazeným dvouválcovým motorem Desmodue o výkonu 73 koní. Motor je zasazený v příhradovém rámu. Díky úpravám je rám podstatně lehčí, spolu s dalšími změnami přispěl k celkovému snížení provozní hmotnosti Scrambleru o 4 kila. Celková suchá hmotnost nového Scrambleru je 176 kilo. Motor má kompaktnější osmikotoučovou spojku s přesnějším řazením, je lehčí o 2,5 kila oproti předchozí generaci. Spojka Scrambleru je ready na instalaci quickshifteru, který je dostupný jako příslušenství v konfigurátoru Scrambleru.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli…

Nejviditelnější změnou je nová přístrojová deska se 4,3palcovým plnobarevným TFT displejem. Do výčtu elektronické výbavy poslední generace Scrambleru přibývá Ride by Wire se dvěma jízdními režimy (Road a Rain). Poprvé se v něm objevují elektronické jízdní asistenty: kontrola trakce a ABS s funkcí cornering. Elektronika Scrambleru je ready na instalaci Ducati multimédia systému, který je k dispozici v příslušenství. Dvoumístné sedlo je ve výšce 795 mm od země. Ve značkovém příslušenství je k mání jeho snížená verze- ta je 780 mm od země.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Přední vidlice i zadní pružící jednotka Kaybaba mají shodné zdvihy 150 mm. Zadní pružící jednotka už není vystrčená na levou stranu motorky, přestěhovala se doprostřed před zadní kolo. Díky centrální pozici se musela upravit také zadní kyvná vidlice. Mírně se zvětšil úhel řízení, což by mělo zpříjemnit jízdu ve městě. Brzdové třmeny Brembo se vepředu zakusují 4 pístky do kotouče o průměru 330 mm, vzadu má kotouč průměr 245 mm a brzdí ho dvoupístkový třmen. Scrambler Icon dark je obutý do pneumatik Pirelli MT60 RS.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati i jejich Scramblery fungují jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. V konfigurátoru Scrambleru si pro svůj nový Icon vybereš barvu a příslušenství: dopřeješ si třeba quickshifter nebo závodní tlumiče výfuku Termignoni, vyladíš si ho od zrcátek přes drátěná kola, kryty nebo příplatková sedla až po zadní hliníkový kufr. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Copyright © Michal Fučík

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran

50-100hp

Motor

Typ:
vzduchem chlazený dvouválec do L
Zdvihový objem:
803 ccm
Vrtání x zdvih:
88 x 66 mm
Výkon motoru:
73 hp při 8 250 ot./min
Točivý moment:
65,2 Nm při 7 000 ot./min
Palivový systém:
Elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
Nerezový tlumič výfuku s katalyzátorem a 2 lambda sondami, hliníkové koncovky výfuku
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1,85:1
Primární převod:
1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
46 zubů
Spojka:
hydraulicky ovládaná mokrá lamelová spojka

Podvozek

Rám:
Trellis rám z ocelových trubek
Rozvor:
1 449 mm
Sklon:
24°
Přední zdvih:
Upside down vidlice Kayaba, průměr 41 mm
Přední ráfek:
z hliníkové slitiny 3,00" x 18"
Přední pneu:
Pirelli MT 60 RS 110/80 R18
Zadní odpružení:
tlumič Kayaba s nastavitelným předpětím, oboustranná hliníková kyvná vidlice
Zadní zdvih:
150 mm
Zadní ráfek:
Z hliníkové slitiny 5,50” x 17”
Zadní pneu:
Pirelli MT 60 RS 180/55 R17
Přední brzdy:
nerezový kotouč průměru 330 mm, radiální 4-pístkový třmen, Bosch Cornering ABS
Zadní brzdy:
nerezový kotouč průměru 245 mm, 1-pístkový plovoucí třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
14,5 litru
Suchá hmotnost:
176 kilo
Barva motorky:
černá
Přístroje:
4,3" TFT plnobarevný displej
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
795 mm
Vybavení:
jízdní režimy, motorové power módy, ABS Cornering, kontrola trakce Ducati, LED světla s denním svícením, LED ukazatele směru, USB zásuvka pod sedadlem

10 390 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit