Ducati Scrambler Full Throttle 2G 2025

cena bude upřesněna

Cena uvedena včetně 21% DPH

Konfigurátor Parametry

Ducati faceliftovala design sportovní verze Scramblera 2G s motorem objemu 800 ccm- Scrambler Full Throttle. Jeho aktuální generace pro sezonu 2025 kombinuje černou barvu s tmavě zlatou grafikou na nádrži a zlatými koly. Zbytek techniky Scramblera Full Throttle, výbava i podvozek zůstávají stejné, jako u jeho předchozí generace. Nově zbarvený Scrambler Full Throttle 2025 bude dostupný od prosince 2024 ve verzi s motorem splňujícím emisní normu EURO 5+.

 

Campione di Flat track

Stejně jako předchozí generace si Full Throttle bere inspiraci z prostředí amerických závodů Flat Track. V porovnání s Iconem má Scrambler Full Throttle níže posazená řídítka a celkově sportovnější jízdní pozici. Scrambler Full Throttle je vybavený laděným tlumičem výfuku Termignoni a obousměrným quickshifterem. Na bočních tabulích pod sedlem zůstává číslo 62, což je ročník uvedení prvního Scramblera Ducati na trh. Sportovní charakter modelu Full Throttle podtrhuje sportovně vyhlížející potah sedla, speciální lakování a černá povrchová úprava krytů výfuku a bočních plastů. Styling dotahuje kratší přední blatník, zadní kolo bez blatníku a hliníkové ráfky inspirované designem kol závodních motorek a automobilů ze 70. let.

 

Amore na první pohled co?

Na první pohled si Scrambler zachovává svoje charakteristické linie. Původní křivky oživila Ducati výraznějším předním světlometem s denním svícením DRL. Světlomet má kompletně LED světla a svoje charakteristické písmeno X. Upravený je i tvar zadního světlometu, což souvisí se změnami sedlové konstrukce. Kompletně nový je celý výfukový systém, který nechává víc odkrytý motor a Full Throttle má tlumič výfuku Termignoni. Ráfky mají nový design, průměry 18" vepředu a 17" vzadu zůstávají stejné jako u předchozí generace.

 

73 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Nový Scrambler Full Throttle je poháněný vzduchem chlazeným dvouválcovým motorem Desmodue o výkonu 73 koní. Motor je zasazený v příhradovém rámu. Díky úpravám je rám podstatně lehčí, spolu s dalšími změnami přispěl k celkovému snížení provozní hmotnosti Scrambleru o 4 kila. Celková suchá hmotnost nového Scrambleru je 170 kilo. Motor má kompaktnější osmikotoučovou spojku s přesnějším řazením, je lehčí o 2,5 kila oproti předchozí generaci. Scrambler Full Throttle 2G 2025 je vybavený obousměrným  quickshifterem.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli…

Nejviditelnější změnou je nová přístrojová deska se 4,3palcovým plnobarevným TFT displejem. Do výčtu elektronické výbavy Scrambleru od sezony 2023 přibývá Ride by Wire se dvěma jízdními režimy (Road a Rain). Poprvé se v něm objevují elektronické jízdní asistenty: kontrola trakce a ABS s funkcí cornering. Elektronika Scrambleru je ready na instalaci Ducati multimédia systému, který je k dispozici v příslušenství. Dvoumístné sedlo je ve výšce 795 mm od země. Ve značkovém příslušenství je k mání jeho snížená verze- ta je 780 mm od země.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Přední vidlice i zadní pružící jednotka Kaybaba mají shodné zdvihy 150 mm. Zadní pružící jednotka už není vystrčená na levou stranu motorky, přestěhovala se doprostřed před zadní kolo. Díky centrální pozici se musela upravit také zadní kyvná vidlice. Mírně se zvětšil úhel řízení, což by mělo zpříjemnit jízdu ve městě. Brzdové třmeny Brembo se vepředu zakusují 4 pístky do kotouče o průměru 330 mm, vzadu má kotouč průměr 245 mm a brzdí ho dvoupístkový třmen. Scrambler Icon je obutý do pneumatik Pirelli MT60 RS.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati i jejich Scramblery funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. V konfigurátoru Scrambleru si vybereš pro svůj nový Full Throttle  příslušenství: dopřeješ si třeba závodní výfuk Termignoni a doladíš si ho od zrcátek přes drátěná kola, kryty nebo příplatková sedla až po zadní hliníkový kufr. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Copyright © Michal Fučík

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran

50-100hp

Motor

Typ:
vzduchem chlazený dvouválec do L
Zdvihový objem:
803 ccm
Vrtání x zdvih:
88 x 66 mm
Výkon motoru:
73 hp při 8 250 ot./min
Točivý moment:
65,2 Nm při 7 000 ot./min
Palivový systém:
Elektronické vstřikování paliva, 50mm těleso škrticí klapky se systémem Ride-by-Wire
Výfuky:
Nerezový tlumič výfuku Termignoni, katalyzátor a 2 lambda sondy
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Poměr:
1,85:1
Primární převod:
1=32/13 2=30/18 3=28/21 4=26/23 5=22/22 6=24/26
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
46 zubů
Spojka:
hydraulicky ovládaná mokrá lamelová spojka

Podvozek

Rám:
Trellis rám z ocelových trubek
Rozvor:
1 449 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
Upside down vidlice Kayaba, průměr 41 mm
Přední zdvih:
150 mm
Přední ráfek:
z hliníkové slitiny 3,00" x 18"
Přední pneu:
Pirelli MT 60 RS 110/80 R18
Zadní odpružení:
tlumič Kayaba s nastavitelným předpětím, oboustranná hliníková kyvná vidlice
Zadní zdvih:
150 mm
Zadní ráfek:
Z hliníkové slitiny 5,50” x 17”
Zadní pneu:
Pirelli MT 60 RS 180/55 R17
Přední brzdy:
kotouč průměru 330 mm, radiální 4-pístkový třmen, Bosch Cornering ABS
Zadní brzdy:
nerezový kotouč průměru 245 mm, 1-pístkový plovoucí třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
14,5 litru
Suchá hmotnost:
176 kg
Barva motorky:
černá s tmavě zlatými detaily
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
795 mm
Vybavení:
jízdní režimy, motorové power módy, tlumič výfuku Termignoni, ABS Cornering, kontrola trakce Ducati, LED světla s denním svícením, LED ukazatele směru, USB zásuvka pod sedadlem, Ducati Quickshifter, nízká řídítka, sportovní přední blatník

cena bude upřesněna

Chci koupit