Ducati Panigale V2 2025

16.690 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Ducati Panigale V2 2025 designově a tvarově vychází z Panigale V4 2025. Je prezentovaná jako nejlehčí Panigale v historii: Panigale V2 2025 je lehčí o 15 kilo oproti předchozí generaci dvouválcové Panigale. Za nižší hmotností stojí zejména lehčí a menší motor a kompletně nový rám v přední i zadní části mašiny. Jízdní pozice za řídítky Panigale V2S je uvolněnější. Motor s variabilním časováním nabídne ranec točivého momentu napříč otáčkovým spektrem. V2 má výkonové maximum na 120 koních, přičemž 70% točícího momentu máte k dispozici od 3000 otáček, 80% krouťáku máte dispozici mezi 4 000 a 11 000 otáčkami. Ve standartní výbavě je tato verze ve dvoumístné konfiguraci. Ducati Panigale V2 se začne vyrábět v lednu 2025. Přijímáme závazné objednávky.

 

Stačí vzít řídítka do ruky

 

 

Bude to lítat, garanzia!

Úpravy poslední generace Panigale V2 slibují vyšší uživatelskou přívětivost a ovladatelnost v silničním provozu, aniž by ztrácela svoje okruhové časy. Potvrzeno testováním na okruhu Vallelunga, který Panigale V2S 2025 projela jen o dvě desetiny sekundy pomaleji, než Panigale V2S 2024 s motorem Superquadro. Aktuální generace Panigale V2 je ovladatelnější a intuitivnější ve všech jízdních aspektech – na brzdách, při průjezdu zatáček i na výjezdech z nich. Zkrátka všude kromě rovinek, kde se projevil výkonový deficit motoru V2 oproti Superquadru minulé generace Panigale V2.

Prohlédněte si ji ještě ze všech stran

100-150hp

Motor

Typ:
V2 Ducati, vodou chlazený
Zdvihový objem:
890 ccm
Vrtání x zdvih:
96 x 61,5 mm
Výkon motoru:
120 hp při 10 750 ot/min
Točivý moment:
93,3 Nm při 8 250 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s 2 katalyzátorem a 3 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem 2.0
Poměr:
1,84:1
Primární převod:
1. 38/14, 2. 34/17, 3. 32/20, 4. 29/22, 5. 24/21, 6. 26/25
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
hliníkový monokok
Rozvor:
1465 mm
Sklon:
23,6°
Přední odpružení:
plně nastavitelná vidlice Marzocchi, průměr 43mm
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
6ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso IV
Zadní odpružení:
plně nastavitelný monoshock Kaybaba, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
150 mm
Zadní ráfek:
6ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
Zadní pneu:
190/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso IV
Přední brzdy:
2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M50, Bosch ABS Cornering
Zadní brzdy:
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS Cornering

Ostatní

Palivová nádrž:
15 litrů
Suchá hmotnost:
179 kg
Barva motorky:
Ducati red
Přístroje:
Barevný TFT displej, úhlopříčka 5", rozlišení 800 x 480 pixelů
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
837 mm
Vybavení:
Bezpečnostní výbava jízdní režimy, motorové power módy, Bosh Cornering ABS, Ducati kontrola trakce DTC, kontrola zvedání předního kola DWC, motorová brzda EBC, automatická kalibrace pneu, Ducati brake light DBL Standartní výbava quickshifter DQS 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení, automatické vypínání směrových světel, sedlo a stupačky spolujezdce

16.690 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit