Ducati Streetfighter V2 2025

15 490 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Ducati Streetfighter V2 2025 vychází z techniky nové Panigale V2. Sdílí s ní rám, motor, nádrž, zadní sedlovou část mašiny i podvozky. Jedinými rozdíly mezi Panigale V2 a Streetfigterem V2 jsou pozice a tvar řídítek, absence kapotáže, prodloužený rozvor a tlumič řízení u Streetfighteru V2. Logicky i Streetfighter V2 rapidně redukoval svoji váhu, konkrétně o 18 kilo oproti předchozí generaci. Ducati Streetfighter V2 2025 se začne vyrábět v březnu 2025. Přijímáme závazné objednávky.

Tohle je mašina pro chlapy

 

 

Rozdíly mezi základním a eskovým Streetfighterem

V nabídce bude Streetfighter V2 od sezony 2025 opět ve dvou variantách: základní Streetfighter V2 s mechanickým podvozkem je osazený vidlicí Marzocchi a zadním tlumičem Kaybaba. V základní výbavě má sedlo a stupačky spolujezdce. Streetfighter V2S má podvozek Öhlins. Streetfighter V2S je jednosedadlový, má lithiovou baterii a v balíku elektronických asistentů je navíc launch control a omezovač rychlosti v depu Pit limiter. Rozdíl ve váze mezi oběma variantami dvouválcového Streetfighteru jsou 3 kila. Snížení váhy mašiny je dílem menšího a lehčího motoru a kompletně nového rámu v přední i zadní části mašiny. Zadní oboustranná kyvná vidlice převzatá z Panigale V4 je u Streetfighteru V2 o 30 milimetrů delší, než u Panigale V2.

 

120 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Ducati Streetfighter V2 2025 je další mašinou, kterou pohání nový dvouválec Ducati. Nejlehčí dvouválec v historii Ducati přišel o desmodromické rozvody a prodloužil tím servisní interval ventilů na 30 000 km. Nový V2 motor s variabilním časováním nabídne ranec točivého momentu napříč otáčkovým spektrem. Výkonové maximum má na 120 koních, přičemž 70% točícího momentu máte k dispozici od 3000 otáček, 80% krouťáku máte dispozici mezi 4 000 a 11 000 otáčkami.

100-150hp

Motor

Typ:
V2 Ducati, vodou chlazený
Zdvihový objem:
890 ccm
Vrtání x zdvih:
96 x 61,5 mm
Výkon motoru:
120 hp při 10 750 ot/min
Točivý moment:
93,3 Nm při 8 250 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s 2 katalyzátorem a 3 lambda sondami, dva ocelové tlumiče s hliníkovým vnějším obalem
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s Ducati quickshifterem 2.0
Poměr:
1,84:1
Primární převod:
1. 38/14, 2. 34/17, 3. 32/20, 4. 29/22, 5. 24/21, 6. 26/25
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
hliníkový monokok
Rozvor:
1 493 mm
Sklon:
24,1°
Přední odpružení:
plně nastavitelná vidlice Marzocchi, průměr 43mm
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
6ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso IV
Zadní odpružení:
plně nastavitelný monoshock Kaybaba, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
160 mm
Zadní ráfek:
6ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
Zadní pneu:
190/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso IV
Přední brzdy:
2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M50, Bosch ABS Cornering
Zadní brzdy:
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS Cornering

Ostatní

Palivová nádrž:
15 litrů
Suchá hmotnost:
178 kilo
Barva motorky:
Ducati red
Přístroje:
Barevný TFT Displej, úhlopříčka 5", rozlišení 800 x 480 pixelů
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
838 mm
Vybavení:
Bezpečnostní výbava jízdní režimy, motorové power módy, Bosh Cornering ABS, Ducati kontrola trakce DTC, kontrola zvedání předního kola DWC, motorová brzda EBC, automatická kalibrace pneu, Ducati brake light DBL Standartní výbava quickshifter DQS 2.0, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), automatické vypínání směrových světel, sedlo a stupačky spolujezdce, tlumič řízení Sachs

15 490 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit