Ducati Streetfighter V2S 2025

17 990 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Ducati Streetfighter V2S 2025 vychází z techniky nové Panigale V2S. Sdílí s ní rám, motor, nádrž, zadní sedlovou část mašiny i podvozky. Jedinými rozdíly mezi Panigale V2S a Streetfigterem V2S jsou pozice, sklon a tvar řídítek, absence kapotáže, prodloužený rozvor a tlumič řízení u Streetfighteru V2S. Logicky i Streetfighter V2S rapidně redukoval svoji váhu, konkrétně o 18 kilo oproti předchozí generaci. Ducati Streetfighter V2S 2025 se začne vyrábět v březnu 2025. Přijímáme závazné objednávky.

 

DNA Panigale, drzost vlastní Streetfighteru

V nabídce bude Streetfighter V2 od sezony 2025 opět ve dvou variantách: základní Streetfighter V2 s mechanickým podvozkem je osazený vidlicí Marzocchi a zadním tlumičem Kaybaba. Streetfighter V2S má podvozek Öhlins. Streetfighter V2S je jednosedadlový, má lithiovou baterii a v balíku elektronických asistentů je navíc launch control a omezovač rychlosti v depu Pit limiter. Rozdíl ve váze mezi oběma variantami dvouválcového Streetfighteru jsou 3 kila. Snížení váhy mašiny je dílem menšího a lehčího motoru a kompletně nového rámu v přední i zadní části mašiny. Oboustranná kyvná vidlice převzatá z Panigale V4 je u Streetfighteru V2S o 30 milimetrů delší.

 

 

120 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Ducati Streetfighter V2S 2025 je další mašinou, kterou pohání nový dvouválec Ducati. Nejlehčí dvouválec v historii Ducati přišel o desmodromické rozvody a prodloužil tím servisní interval ventilů po ujetí 30 000 km. Nový V2 motor s variabilním časováním nabídne ranec točivého momentu napříč otáčkovým spektrem. Výkonové maximum má na 120 koních, přičemž 70% točícího momentu máte k dispozici od 3000 otáček, 80% krouťáku máte dispozici mezi 4 000 a 11 000 otáčkami.

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran

100-150hp

Motor

Typ:
V2 Ducati, vodou chlazený
Zdvihový objem:
890 ccm
Vrtání x zdvih:
96 x 61,5 mm
Výkon motoru:
120 hp při 10 750 ot/min
Točivý moment:
93,3 Nm při 8 250 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire
Výfuky:
odlehčený systém 2-1-2 s katalyzátorem a 3 lambda sondami, dva ocelové tlumiče výfuku s hliníkovým vnějším obalem
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem 2.0
Poměr:
1,84:1
Primární převod:
1. 38/14, 2. 34/17, 3. 32/20, 4. 29/22, 5. 24/21, 6. 26/25
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
hliníkový monokok
Rozvor:
1 493 mm
Sklon:
24,1°
Přední odpružení:
plně nastavitelná vidlice Öhlins NIX 30, průměr 43 mm
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
6ti paprskový z lehké slitiny 3.50 x 17
Přední pneu:
120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso IV
Zadní odpružení:
plně nastavitelný pružící monoshock Öhlins, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
160 mm
Zadní ráfek:
6ti paprskový z lehké slitiny 5.50 x 17
Zadní pneu:
190/55 ZR17 Pirelli Diablo Rosso IV
Přední brzdy:
2 x 320mm poloplovoucí kotouče, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M50, Bosch ABS Cornering
Zadní brzdy:
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS Cornering

Ostatní

Palivová nádrž:
15 litrů
Suchá hmotnost:
175 kilo
Barva motorky:
Ducati red
Přístroje:
Barevný TFT Displej, úhlopříčka 5", rozlišení 800 x 480 pixelů
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
jednomístné
Výška sedla:
838 mm
Vybavení:
Bezpečnostní výbava: jízdní režimy, motorové power módy, Bosh Cornering ABS, Ducati kontrola trakce DTC, kontrola zvedání předního kola DWC, motorová brzda EBC, automatická kalibrace pneu, Ducati brake light DBL. Standartní výbava: Lithium Ion baterie, quickshifter DQS 2.0, Ducati Power launch DPL, Pit limiter, FULL LED osvětlení s denním svícením (DRL), tlumič řízení Sachs, automatické vypínání směrových světel, jednomístná konfigurace.

17 990 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit