Ducati Multistrada V4S 2025

od 24 190 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Vyberte si barevnou variantu

Barva: Ducati red

Cena: od 24 190 EURO

Ducati red
Konfigurátor Parametry

Pro sezonu 2025 Ducati faceliftovala čtyřválcové Multistrady. Mezigenerační změny nejsou na první pohled viditelné, design obou dvou generací Multistrady rozeznají jen opravdoví znalci. Uvnitř mašiny se facelift každopádně dotýká vybavení a techniky ze všech částí mašiny: od ergonomie přes motor, elektroniku, podvozek, brzdy, jízdní režimy až po pohodlí pasažerů při cestování ve dvou.

 

Serpentiny si dává k snídani, polní cesty k obědu a okresky k večeři

 

 

Rosso Corsa, Thrilling black nebo Arctic bianco. Tak kterou si vyberete?

Ducati Multistrada V4S 2025 je k mání ve 3 rozdílných barvách- červené Ducati, černé Thriling black a bílé Arctic. Zvolit si můžete 3 druhy kol- hliníkové, kované nebo ocelové drátěné. Nabídka trimů (balíků výbavy) pro Multistradu V4S 2025 se kromě základního Essential, Radar a Travel & Radar rozšíří o nové trimy Sport Travel & Radar a Adventure Travel & Radar. Výbava Sport přidává plastové boční kufry a kované ráfky, díky nimž je Multistrada V4S o 2 kila lehčí na neodpružených hmotách. Trim Adventure nabídne hliníkové boční kufry v kombinaci s ocelovými drátěnými koly.

 

Všechny změněné detaily hrají svou roli, garanzia!

Změny designu mašiny proběhly jak v přední části, tak sedlové části mašiny. Nejsou nijak výrazné. Nový tvar a design mají litá kola a tlumič výfuku, na bočních panelech nádrže přibyla grafika. Změny se dotkly předních i zadních světel, mají upravené tvary a vyšší svítivost. Pivot zadní kyvné vidlice Multistrady V4 je uložený výš o jeden milimetr. Tohle nepatrné posunutí má výrazně snížit klesání zadku mašiny při přidání plynu. Pozice pivotu je vyladěná kompromisně pro jízdu sólo i ve dvou včetně kufrů v plném zatížení. Další mechanický upgrade jsou kované ráfky kol dostupné v příplatkové výbavě. Díky jejich tvaru se Ducati povedlo ušetřit 2 kila hmotnosti na rotujících neodpružených hmotách. Ten rozdíl rozhodně ucítíte. Na zadním kole je větší brzdový kotouč o průměru 280 mm. Zapojí se daleko častěji, do elektronického balíku výbavy přibývá systém rear-to-front, který je Ducati variantou na duální brzdový systém. Vy brzdíte přední brzdou a systém obratem brzdí vepředu i vzadu…

 

170 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Papírově po homologací motoru na normu Euro 5+ zůstává výkon motoru nezměněný na maximální hodnotě 170 koní. Absence jednoho newtonmetru v krouťáku a to že jeho maximum nastupuje o 250 otáček výš nikdo nepoznáte. Mimořádně lineární křivka točivého momentu totiž zajišťuje plynulou a progresivní odezvu na plyn při všech rychlostech. Ducati aktualizovala systém vypínání zadních válců. Původně se vypínaly pouze při neutrálu, v poslední generaci motoru V4 Grandturismo k tomu dochází daleko častěji, pokud není motor dostatečně vytěžovaný. Mělo by to přinést úsporu 6% spotřeby paliva. Intervaly servisní údržby motoru zůstávají nezměněné: každých 60 000 km kontrola ventilů, olejový servis každých 15 000 km nebo 24 měsíců.

 

Každá správná mašina má svou duši. Multistrada V4S jich má několik…

Podvozek Multistrady musí umět zvládat všechny cesty, hlavně ty s nedokonalým povrchem. Upravený elektronických podvozek Ducati Skyhook DSS EVO nabídne u Multistrady V4S nové funkce a větší pohodlí posádce. Poslední generace tohoto semiaktivního podvozku je přesnější a účinnější díky novému snímači umístěnému na přední vidlici. Systém odpružení je vybavený prediktivními funkcemi detekce nerovností, které umožňují přizpůsobit reakci zadního odpružení nerovnostem vozovky detekovanými přední vidlicí v reálném čase.

 

Připravená na každé dobrodružství

Zadní tlumič má širší rozsah nastavení předpětí, který se pohybuje od 12 do 20 mm. Dokáže díky tomu reagovat na větší změny zatížení a také zvyšuje rozsah automatického snižování výšky mašiny při nižších rychlostech. Když rychlost mašiny klesne pod 10 km/h sníží se podvozek automaticky až o 30 mm. Když zrychlíte a překročíte rychlost 50 km/h, Multistrada V4S se automaticky vrátí do své jízdní výšky. Systém funguje automaticky a můžete ho deaktivovat. Nová Multistrada V4S se díky tomu lépe ovládá při stání a nízkých rychlostech do 10 km/h.

 

Serpentiny si dává k snídani, polní cesty k obědu a okresky k večeři

Podvozek si vzadu zachoval oboustrannou kyvnou vidlicí z hliníkového skořepinového odlitku. V aktuální generaci Multistrady V4 2025 je zadní kyvka uložena na čepu posunutém o 1 mm výš. Vyšší pozice pivotu zvětšuje protismykový účinek odpružení a snižuje klesání zadku mašiny při přidání plynu. Ducati Multistrada V4S je vybavená funkcí samonivelace, která zaručuje konstantní nastavení v konfiguracích „jezdec“, „jezdec+spolujezdec“ a „zavazadla“. Bez ohledu na zvolený jízdní režim si v aktuální generaci Multistrady V4S 2025 můžete pomocí speciálního tlačítka měnit reakce odpružení podvozku i během jízdy.

 

Jedna mašina, nekonečné možnosti

Aby vaše jízda probíhala hladce a maximálně efektivně, o to se stará nová řídící jednotka DVO (Ducati Vehicle Observer) představená letos u nové Panigale V4 2025. Pečlivě vycvičený algoritmus DVO dokáže započítat i odstředivé síly a díky této kombinaci vstupních dat dokáže efektivněji vypočítat a nastavit ideální fungování všech ostatních jízdních asistentů od duálního brzdového systému, náklonového ABS, wheelie control nebo kontroly trakce. Drobné změny jsou i mezi jízdními režimy. Nově se objevuje režim Wet do deště. Režim Enduro má nastavený maximální výkon 114 koní s přímou odezvou na plyn. Nicméně u Ducati toto není nijak zásadní, jelikož u ní můžete všechny režimy editovat a nastavovat, jak je libo. To dál probíhá prostřednictvím 6,5 palcového plnobarevného TFT displeje. Má aktualizované uživatelské rozhraní s účinnějším a všestrannějším ovládáním odpružení. Displej si zachovává funkce zobrazení navigace na mapě díky aplikaci Ducati Connect. Rozhraní pro volbu úrovně vyhřívání příslušenství pro gripy řidítek a sedla je v aktuální verzi intuitivnější.

 

Radary budou vaši guardiani

Ducati Multistrada V4S byla první mašina na světě vybavena předním a zadním radarovým systémem podporujícím adaptivní tempomat (ACC), systém Blind Spot Detection (BSD), který signalizuje přítomnost blížících se vozidel v mrtvém úhlu zrcátek. Do balíku radarových asistentů se v Multistradě 2025 přidává funkce varování před čelní srážkou (FCW), která jezdce upozorňuje na možnou kolizi s vozidlem jedoucím vpředu vyskakovacím oknem na přístrojové desce. Při nouzovém brzdění nyní nové brzdové světlo Ducati aktivuje také směrová světla, aby bezprostředněji signalizovalo nebezpečí vozidlům jedoucím za ním.

 

Větší pohodlí pro celou posádku. Stačí vzít řídítka do ruky…

Uchycení pro horní a boční kufry jsou posunuté dozadu v rozsahu od 12 do 30 mm, aby poskytly víc prostoru pro nohy spolujezdce. Nová hliníková podpěra horního kufru nabízí spolujezdci lepší oporu a větší  robustnost. Z nabídky různě vysokých sedadel pro jezdce i spolujezdce a díky snížené sadě odpružení můžete přizpůsobit Multistradu V4S i pro menší postavy. V základní výbavě má Multistrada V4S sedlo nastavitelné ve výšce 840 až 860 mm. Ve značkovém příslušenství si můžete vybrat 4 další varianty sedla. Jejich vzdálenost od země se pohybuje v rozmezí 795 mm při použití snížené sady odpružení až po 890 mm.

 

Prohlédněte si ji ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante!

150-200hp

Motor

Typ:
Čtyřválec Granturismo, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1158 ccm
Vrtání x zdvih:
83 x 53,3 mm
Výkon motoru:
170 hp - 125 kW při 10 750 rpm
Točivý moment:
124 Nm při 9 000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, 46 mm oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s dvěma katalyzátory a 6i Lambda sondami
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
6 stupňová s Ducati quickshifterem
Poměr:
poměr 1.8:1
Primární převod:
1=40/13, 2=36/16, 3=36/20, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
16 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo

Podvozek

Rám:
Hliníkový monokok
Rozvor:
1 566 mm
Sklon:
24,2°
Přední odpružení:
50 mm plně nastavitelná upside-down vidlice, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
z lehké slitiny 3 x 19"
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR 19
Zadní odpružení:
plně nastavitelná pružící jednotka, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension,hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
180 mm
Zadní ráfek:
z lehké slitiny 4,5 x 17"
Zadní pneu:
plně nastavitelná pružící jednotka, semi-aktivní systém elektronického odpružení DSS – Ducati Skyhook Suspension,hliníková oboustranná kyvná vidlice
Přední brzdy:
2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc Stylema M50, Bosch ABS Cornering
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS Cornering

Ostatní

Palivová nádrž:
22 litrů
Suchá hmotnost:
232 kilo včetně provozních kapalin s prázdnou nádrží
Barva motorky:
červená, černá, bílá
Přístroje:
plně barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a full screen navigací
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
nastavitelná 840 - 860 mm
Vybavení:
Bezpečnostní výbava: jízdní režimy, motorové power módy, ABS Bosch cornering, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Wheelie kontrola (DWC),asistent rozjezdů (VHC), Ducati brake light EVO. Standartní výbava: podvozek Ducati Skyhook Suspension, Ducati quickshifter, tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, automatická deaktivace směrových světel, Full LED osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky.

od 24 190 EUR včetně DPH bonus 40 000 Kč

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit