Cena uvedena včetně 21% DPH
Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky
Pro sezonu 2025 Ducati faceliftovala čtyřválcové Multistrady. Mezigenerační změny nejsou na první pohled viditelné, design obou dvou generací Multistrady rozeznají jen opravdoví znalci. Uvnitř mašiny se facelift každopádně dotýká vybavení a techniky ze všech částí mašiny: od ergonomie přes motor, elektroniku, podvozek, brzdy, jízdní režimy až po pohodlí pasažerů při cestování ve dvou. Přijímáme závazné objednávky na nové mašiny Multistrada V4S 2025. Ducati je začne vyrábět už v průběhu října 2024.
Přijímáme objednávky na nové mašiny Multistrada V4 2025. Ducati je začne vyrábět v průběhu letošního října. Jako u minulé generace Ducati nabízí Multistradu V4 s mechanickým podvozkem v červené barvě s jedinou výbavou. Ducati Multistrada V4S 2025 je k mání ve 3 rozdílných barvách- červené Ducati, černé Thriling black a bílé Arctic. Zvolit si můžete 3 druhy kol- hliníkové, kované nebo ocelové drátěné. Nabídka trimů (balíků výbavy) pro Multistradu V4S 2025 se kromě základního Essential, Radar a Travel & Radar rozšíří o nové trimy Sport Travel & Radar a Adventure Travel & Radar. Výbava Sport přidává plastové boční kufry a kované ráfky, díky nimž je Multistrada V4S o 2 kila lehčí na neodpružených hmotách. Trim Adventure nabídne hliníkové boční kufry v kombinaci s ocelovými drátěnými koly.
Změny designu mašiny proběhly jak v přední části, tak sedlové části mašiny. Nejsou nijak výrazné. Nový tvar a design mají litá kola a tlumič výfuku, na bočních panelech nádrže přibyla grafika. Změny se dotkly předních i zadních světel, mají upravené tvary a vyšší svítivost. Pivot zadní kyvné vidlice Multistrady V4 je uložený výš o jeden milimetr. Tohle nepatrné posunutí má výrazně snížit klesání zadku mašiny při přidání plynu. Pozice pivotu je vyladěná kompromisně pro jízdu sólo i ve dvou včetně kufrů v plném zatížení. Další mechanický upgrade jsou kované ráfky kol dostupné v příplatkové výbavě. Díky jejich tvaru se Ducati povedlo ušetřit 2 kila hmotnosti na rotujících neodpružených hmotách. Ten rozdíl rozhodně ucítíte. Na zadním kole je větší brzdový kotouč o průměru 280 mm. Zapojí se daleko častěji, do elektronického balíku výbavy přibývá systém rear-to-front, který je Ducati variantou na duální brzdový systém. Vy brzdíte přední brzdou a systém obratem brzdí vepředu i vzadu…
Podvozek Multistrady musí umět zvládat všechny cesty, hlavně ty s nedokonalým povrchem. Upravený elektronických podvozek Ducati Skyhook DSS EVO nabídne u Multistrady V4S nové funkce a větší pohodlí posádce. Poslední generace tohoto semiaktivního podvozku je přesnější a účinnější díky novému snímači umístěnému na přední vidlici. Systém odpružení je vybavený prediktivními funkcemi detekce nerovností, které umožňují přizpůsobit reakci zadního odpružení nerovnostem vozovky detekovanými přední vidlicí v reálném čase. Zadní tlumič má širší rozsah nastavení předpětí, který se pohybuje od 12 do 20 mm. Dokáže díky tomu reagovat na větší změny zatížení a také zvyšuje rozsah automatického snižování výšky mašiny při nižších rychlostech. Když rychlost mašiny klesne pod 10 km/h sníží se podvozek automaticky až o 30 mm. Když zrychlíte a překročíte rychlost 50 km/h, Multistrada V4S se automaticky vrátí do své jízdní výšky. Systém funguje automaticky a můžete ho deaktivovat. Nová Multistrada V4S se díky tomu lépe ovládá při stání a nízkých rychlostech do 10 km/h.
Podvozek si vzadu zachoval oboustrannou kyvnou vidlicí z hliníkového skořepinového odlitku. V aktuální generaci Multistrady V4 2025 je zadní kyvka uložena na čepu posunutém o 1 mm výš. Vyšší pozice pivotu zvětšuje protismykový účinek odpružení a snižuje klesání zadku mašiny při přidání plynu. Ducati Multistrada V4S je vybavená funkcí samonivelace, která zaručuje konstantní nastavení v konfiguracích „jezdec“, „jezdec+spolujezdec“ a „zavazadla“. Bez ohledu na zvolený jízdní režim si v aktuální generaci Multistrady V4S 2025 můžete pomocí speciálního tlačítka měnit reakce odpružení podvozku i během jízdy.
Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky