Ducati Multistrada V4 Pikes Peak 2025

31 190 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Ducati faceliftovala pro sezonu 2025 čtyřválcové Multistrady včetně její sportovní varianty Multistrady V4 Pikes Peak s elektronickým podvozkem Öhlins a koly 17“. Změny v designu nejsou na první pohled viditelné kromě rozdílného barevného schématu obou generací Pikes Peaku. Uvnitř mašiny se facelift každopádně dotýká vybavení a techniky ze všech částí mašiny: od ergonomie přes motor, elektroniku, podvozek, brzdy, jízdní režimy až po pohodlí pasažerů při cestování ve dvou. Přijímáme závazné objednávky na tento svižnej kočár. Multistrada V4 Pikes Peak 2025 se začala vyrábět v průběhu října 2024.

 

Co je v Multistradě V4 Pikes Peak 2025 nového

Změny designu mašiny proběhly jak v přední části, tak sedlové části mašiny. Nejsou nijak vizuálně výrazné. Nové jsou přední a zadní světla, mají upravené tvary a vyšší svítivost. Pivot zadní kyvné vidlice Multistrady V4 Pikes Peak je uložený výš o jeden milimetr. Tohle nepatrné posunutí má výrazně snížit klesání zadku mašiny při přidání plynu. Na zadním kole je větší brzdový kotouč o průměru 280 mm. Zapojí se daleko častěji, do elektronického balíku výbavy přibývá systém rear-to-front, který je Ducati variantou na duální brzdový systém. Vy brzdíte přední brzdou a systém obratem brzdí vepředu i vzadu. Do jízdních režimů přibyl režim WET a RACE. Elektronický podvozek Öhlins Smart EC 2.0 má nový režim odpružení Touring. Režimy odpružení mašiny můžete nyní volit během jízdy nezávisle na vybraném jízdním režimu. V mašině je nová řídící jednotka DVO (Ducati Vehicle Observer) představená letos u nové Panigale V4 2025.

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle!

Multistrada V4 Pikes Peak má sportovně upravenou ergonomii pozice stupaček k sedlu, která zajišťuje maximální kontrolu jízdy a zvětšení úhlů náklonu mašiny při průjezdu zatáček. Jízdní pozice se od Multistrady V4 liší vyššími a více dozadu posunutými stupačkami, které zvyšují maximální úhel náklonu a usnadňují pohyby těla. Řídítka jsou nižší, užší a mají méně zdůrazněné zakřivení. Tato ergonomická kombinace trojúhelníku sedlo | stupačky | řidítka se promítá do jistějšího pocitu při sportovní jízdě, přičemž je stále zachována příjemná úroveň pohodlí při cestování.

 

 

Klidné projížďky prostě nesnáší

Semiaktivní podvozek Multistrady V4 Pikes Peak Öhlins Smart EC 2.0 se výrazně liší od podvozku Multistrady V4 Ducati Skyhook.  Vepředu má 17“ kolo, aby svým jezdcům zajistil vysokou přesnost řízení a okamžité reakce na změny směru jízdy. Multistrada V4 je obutá do pneumatik Pirelli Diablo Rosso IV o rozměrech 120/70 vpředu a 190/55-17 vzadu na novým pětipaprskových kovaných hliníkových kolech. Strategie odpružení aktuální generace Öhlins Smart EC 2.0 byla optimalizována tak, aby lépe držela při sportovní jízdě a zároveň poskytla posádce větší komfort při cestovním stylu jízdy. Systém pracuje podle logiky „event based“, stejně jako u modelů Panigale V4 S a Streetfighter V4 S. Kromě toho můžete v poslední generaci V4 Pikes Peak ovládat odpružení podvozku bez ohledu na zvolený jízdní režim. Vybíráte z režimů odpružení Track, Dynamic, Comfort nebo Low Grip, které zvyšují podporu a přesnost nebo komfort a stabilitu podle typu trasy a podmínek. Aniž by se tímto zásahem změnila odezva motoru nebo chování dalších elektronických jízdních asistentů.

Prohlédněte si ji ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

150-200hp

Motor

Typ:
Čtyřválec Granturismo, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1158 ccm
Vrtání x zdvih:
83 x 53,3 mm
Výkon motoru:
170 hp - 125 kW při 10 750 rpm 124 Nm při 9 000 rpm
Točivý moment:
124 Nm při 9 000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, 46mm oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s dvěma katalyzátory a 6i Lambda sondami
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down
Poměr:
poměr 1,8:1
Primární převod:
1=40/13, 2=36/16, 3=36/20, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
16 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo

Podvozek

Rám:
Hliníkový monokok
Rozvor:
1 595 mm
Sklon:
25,75°
Přední odpružení:
plně nastavitelná upside-down Öhlins 48 mm s TiN povrchovou úpravou, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení tlumení odskoku
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
Marchesini kovaný z lehké slitiny 3,5" x 17"
Přední pneu:
Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
plně nastavitelná Öhlins TTX36 pružící jednotka, Öhlins Smart EC 2.0 - elektronická komprese a nastavení odskoku, hliníková jednoramenná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
Marchesini kovaný z lehké slitiny 6" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso IV 190/55 ZR17
Přední brzdy:
2x 330 mm kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo monobloc Stylema, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch ABS s funkcí brždění v náklonu

Ostatní

Suchá hmotnost:
227 kilo
Barva motorky:
Pikes peak livery
Přístroje:
barevný 6,5“ TFT displej s funkcí Ducati Connect a full screen navigací
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
nastavitelná 840 - 860 mm
Vybavení:
Bezpečnostní výbava: jízdní režimy, motorové Power módy, ABS Bosch s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Wheelie kontrola (DWC), denní svícení DRL, Ducati brake light, Vehicle hold control, přední a zadní radar. Standartní výbava: Öhlins Smart EC 2.0 elektronický podvozek, Ducati quickshifter, adaptivní tempomat, bezklíčové ovládání Hands-Free, podsvícené přepínače na řídítkách, automatická deaktivace směrových světel, Full LED osvětlení s funkcí přisvícení do zatáčky, karbonový přední blatník, homologovaná koncovka výfuku Akrapovič.

31 190 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit