Cena uvedena včetně 21% DPH
Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky
Ducati faceliftovala pro sezonu 2025 čtyřválcové Multistrady včetně její sportovní varianty Multistrady V4 Pikes Peak s elektronickým podvozkem Öhlins a koly 17“. Změny v designu nejsou na první pohled viditelné kromě rozdílného barevného schématu obou generací Pikes Peaku. Uvnitř mašiny se facelift každopádně dotýká vybavení a techniky ze všech částí mašiny: od ergonomie přes motor, elektroniku, podvozek, brzdy, jízdní režimy až po pohodlí pasažerů při cestování ve dvou. Přijímáme závazné objednávky na tento svižnej kočár. Multistrada V4 Pikes Peak 2025 se začala vyrábět v průběhu října 2024.
Změny designu mašiny proběhly jak v přední části, tak sedlové části mašiny. Nejsou nijak vizuálně výrazné. Nové jsou přední a zadní světla, mají upravené tvary a vyšší svítivost. Pivot zadní kyvné vidlice Multistrady V4 Pikes Peak je uložený výš o jeden milimetr. Tohle nepatrné posunutí má výrazně snížit klesání zadku mašiny při přidání plynu. Na zadním kole je větší brzdový kotouč o průměru 280 mm. Zapojí se daleko častěji, do elektronického balíku výbavy přibývá systém rear-to-front, který je Ducati variantou na duální brzdový systém. Vy brzdíte přední brzdou a systém obratem brzdí vepředu i vzadu. Do jízdních režimů přibyl režim WET a RACE. Elektronický podvozek Öhlins Smart EC 2.0 má nový režim odpružení Touring. Režimy odpružení mašiny můžete nyní volit během jízdy nezávisle na vybraném jízdním režimu. V mašině je nová řídící jednotka DVO (Ducati Vehicle Observer) představená letos u nové Panigale V4 2025.
Multistrada V4 Pikes Peak má sportovně upravenou ergonomii pozice stupaček k sedlu, která zajišťuje maximální kontrolu jízdy a zvětšení úhlů náklonu mašiny při průjezdu zatáček. Jízdní pozice se od Multistrady V4 liší vyššími a více dozadu posunutými stupačkami, které zvyšují maximální úhel náklonu a usnadňují pohyby těla. Řídítka jsou nižší, užší a mají méně zdůrazněné zakřivení. Tato ergonomická kombinace trojúhelníku sedlo | stupačky | řidítka se promítá do jistějšího pocitu při sportovní jízdě, přičemž je stále zachována příjemná úroveň pohodlí při cestování.
Semiaktivní podvozek Multistrady V4 Pikes Peak Öhlins Smart EC 2.0 se výrazně liší od podvozku Multistrady V4 Ducati Skyhook. Vepředu má 17“ kolo, aby svým jezdcům zajistil vysokou přesnost řízení a okamžité reakce na změny směru jízdy. Multistrada V4 je obutá do pneumatik Pirelli Diablo Rosso IV o rozměrech 120/70 vpředu a 190/55-17 vzadu na novým pětipaprskových kovaných hliníkových kolech. Strategie odpružení aktuální generace Öhlins Smart EC 2.0 byla optimalizována tak, aby lépe držela při sportovní jízdě a zároveň poskytla posádce větší komfort při cestovním stylu jízdy. Systém pracuje podle logiky „event based“, stejně jako u modelů Panigale V4 S a Streetfighter V4 S. Kromě toho můžete v poslední generaci V4 Pikes Peak ovládat odpružení podvozku bez ohledu na zvolený jízdní režim. Vybíráte z režimů odpružení Track, Dynamic, Comfort nebo Low Grip, které zvyšují podporu a přesnost nebo komfort a stabilitu podle typu trasy a podmínek. Aniž by se tímto zásahem změnila odezva motoru nebo chování dalších elektronických jízdních asistentů.
Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky