Ducati Multistrada V2 2025

15 590 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Ducati Multistrada V2 je kompletně nová mašina postavená kolem nového dvouválcového motoru, který Ducati představila na podzim 2024. Nový motor je nejlehčím dvouválcovým motorem za celou historii Ducati. V rámci úprav přišel o desmodromické rozvody, k pohybu ventilů používá klasické pružiny. Servisní interval kontroly vůle ventilů je díky tomu v prodlouženém intervalu 30 000 km. Stejné motory pohání také Panigale V2 a Streetfightery V2. V Multistradách je motor optimalizovaný pro cestování, má snížený maximální výkon na 115,6 koně a rozdílné převody. Původní příhradový rám i v této mašině nahradil hliníkový monokok. Základní verze Multistrady V2 s mechanickým podvozkem je osazená plně nastavitelnou vidlicí Marzocchi o průměru 45 mm a zadním tlumičem Sachs, opět plně nastavitelným. Rozměry kol zůstávají shodné jako u minulé generace- 19“ vepředu a 17“ vzadu. V základní výbavě jsou lité disky kol, v příslušenství si můžete vybrat ocelové drátěné disky. Ducati Multistrada V2 2025 je dostupná pouze v červené Ducati barvě v jedné úrovni výbavy. První kusy dorazí do ČR už počátkem roku 2025.

 

Stačí vzít řídítka do ruky a vyrazit signore!

 

 

Každá správná mašina má svou duši. Multistrada jich má několik!

Prohlédněte si ji ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

100-150hp

Motor

Typ:
Ducati V2, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
890 ccm
Vrtání x zdvih:
96 x 61,5 mm
Výkon motoru:
115,6 hp / 10 750 rpm
Točivý moment:
92 Nm / 8 250 rpm
Palivový systém:
elektronický systém vstřikování paliva, Ride-by-wire
Výfuky:
Ocelový tlumič s katalyzátorem a 2 Lambda sondy
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s Ducati Quickshifterem 2.0
Poměr:
1,84: 1
Primární převod:
1 = 38/13, 2 = 35/17, 3 = 32/20, 4 = 29/22, 5 = 24/21, 6 = 26/25
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
40 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
Hliníkový monokok
Rozvor:
1 572,5 mm
Sklon:
24,3°
Přední odpružení:
Plně nastavitelná mechanická vidlice Marzocchi, průměr 45 mm, manuální nastavení tlumení komprese a odskoku
Přední zdvih:
170 mm
Přední ráfek:
z lehké slitiny 3,00" x 19"
Přední pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zadní odpružení:
Plně nastavitelný monoshock Sachs, dálkové nastavení předpětí pružiny, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
170 mm
Zadní ráfek:
z lehké slitiny 4.50" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion Trail II 170/60 ZR17
Přední brzdy:
2x 320mm poloplovoucí kotouče, 4 pístkové radiální třmeny Brembo Monoblock, Bosch Cornering ABS
Zadní brzdy:
265 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
19 litrů
Suchá hmotnost:
199 kilo včetně provozních kapalin bez paliva
Barva motorky:
Ducati red
Přístroje:
Plnobarevný TFT displej, úhlopříčka 5“, rozlišení 800 x 480 pixelů
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
nastavitelná 830 - 850 mm
Vybavení:
Bezpečnostní výbava: jízdní režimy, motorové power módy, Bosch Cornering ABS, kontrola trakce DTC, Ducati wheelie control DWC, motorová brzda EBC, Ducati Brake light DBL EVO. Standartní výbava: Ducati quickshifter DQS 2.0, plně LED osvětlení s funkcí denního svícení DLR, automatická deaktivace směrových světel, podsvícená tlačítka, tempomat, USB port

15 590 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit