Cena uvedena včetně 21% DPH
Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky
Pro sezonu 2025 Ducati faceliftovala čtyřválcové Multistrady. Mezigenerační změny nejsou na první pohled viditelné, design obou dvou generací Multistrady rozeznají jen opravdoví znalci. Uvnitř mašiny se facelift každopádně dotýká vybavení a techniky ze všech částí mašiny: od ergonomie přes motor, elektroniku, podvozek, brzdy, jízdní režimy až po pohodlí pasažérů při cestování ve dvou. Přijímáme závazné objednávky na nové mašiny Multistrada V4 2025. Základní Multistrada V4 s mechanickým podvozkem je dostupná v pouze červené barvě s jednou úrovní výbavy. Ducati je začne vyrábět už v průběhu října 2024.
Změny designu mašiny proběhly jak v přední části, tak sedlové části mašiny. Nejsou nijak výrazné. Nový tvar a design mají litá kola a tlumič výfuku, na bočních panelech nádrže přibyla grafika. Změny se dotkly předních i zadních světel, mají upravené tvary a vyšší svítivost. Pivot zadní kyvné vidlice Multistrady V4 je uložený výš o jeden milimetr. Tohle nepatrné posunutí má výrazně snížit klesání zadku mašiny při přidání plynu. Pozice pivotu je vyladěná kompromisně pro jízdu sólo i ve dvou včetně kufrů v plném zatížení. Další mechanický upgrade jsou kované ráfky kol dostupné v příplatkové výbavě. Díky jejich tvaru se Ducati povedlo ušetřit 2 kila hmotnosti na rotujících neodpružených hmotách. Pokud si je dopřejete, rozdíl rozhodně ucítíte. Na zadním kole je větší brzdový kotouč o průměru 280 mm. Zapojí se daleko častěji, do elektronického balíku výbavy přibývá systém rear-to-front, který je Ducati variantou na duální brzdový systém. Vy brzdíte přední brzdou a systém obratem brzdí vepředu i vzadu…
Papírově po homologací motoru na normu Euro 5+ zůstává výkon motoru nezměněný na maximální hodnotě 170 koní. Absence jednoho newtonmetru v krouťáku a to že jeho maximum nastupuje o 250 otáček výš nikdo nepoznáte. Mimořádně lineární křivka točivého momentu totiž zajišťuje plynulou a progresivní odezvu na plyn při všech rychlostech. Ducati aktualizovala systém vypínání zadních válců. Původně se vypínaly pouze při neutrálu, v poslední generaci motoru V4 Grandturismo k tomu dochází daleko častěji, pokud není motor dostatečně vytěžovaný. Mělo by to přinést úsporu 6% spotřeby paliva. Intervaly servisní údržby motoru zůstávají nezměněné: každých 60 000 km kontrola ventilů, olejový servis každých 15 000 km nebo 24 měsíců.
Podvozek si vzadu zachoval oboustrannou kyvnou vidlicí z hliníkového skořepinového odlitku. V aktuální generaci Multistrady V4 2025 je zadní kyvka uložena na čepu posunutém o 1 mm výš. Vyšší pozice pivotu zvětšuje protismykový účinek odpružení a snižuje klesání zadku mašiny při přidání plynu. Základní verze Multistrady V4 je osazená mechanickým podvozkem. Vepředu je plně nastavitelná upside down vidlice o průměru 50 mm, vzadu je plně nastavitelný monoshock, který pracuje se zmiňovanou oboustrannou kyvkou. 4 pístkové brzdové třmeny Brembo Monobloc vepředu brzdí 2 kotouče o průměru 320 mm, vzadu je jeden disk o průměru 265 mm. Brzdový systém je vybavený funkcemi brzdění v náklonu a zmiňovaným duálním systémem rear to front.
Aby vaše jízda probíhala hladce a maximálně efektivně, o to se stará nová řídící jednotka DVO (Ducati Vehicle Observer) představená letos u nové Panigale V4 2025. Pečlivě vycvičený algoritmus DVO dokáže započítat i odstředivé síly a díky této kombinaci vstupních dat dokáže efektivněji vypočítat a nastavit ideální fungování všech ostatních jízdních asistentů od duálního brzdového systému, náklonového ABS, wheelie control nebo kontroly trakce. Drobné změny jsou i mezi jízdními režimy. Nově se objevuje režim Wet do deště. Režim Enduro má nastavený maximální výkon 114 koní s přímou odezvou na plyn. Nicméně u Ducati toto není nijak zásadní, jelikož u ní můžete všechny režimy editovat a nastavovat, jak je libo. To dál probíhá prostřednictvím 5i palcového plnobarevného TFT displeje. Má aktualizované uživatelské rozhraní s účinnějším a všestrannějším ovládáním odpružení. Rozhraní pro volbu úrovně vyhřívání příslušenství pro gripy řidítek a sedla je v aktuální verzi intuitivnější.
Uchycení pro horní a boční kufry jsou posunuté dozadu v rozsahu od 12 do 30 mm, aby poskytly víc prostoru pro nohy spolujezdce. Nová hliníková podpěra horního kufru nabízí spolujezdci lepší oporu a větší robustnost. V základní výbavě má Multistrada V4 sedlo nastavitelné ve výšce 840 až 860 mm. Ve značkovém příslušenství si můžete vybrat 3 další varianty sedla- sníženou, střední a vysokou. Jejich vzdálenost od země se pohybuje v rozmezí 810 až 890 mm.
Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky