Ducati DESMO450 MX

TBA

Cena uvedena včetně 21% DPH

Parametry

Čistokrevný závodník na motokrosové tratě, garanzia!


Ducati DESMO450 MX je první motokrosový speciál z dílny italské značky, který přenáší tradiční Ducati DNA do světa off-roadu. Motorka navržená od základu pro závody v kategorii MX1 přináší nekompromisní výkon, špičkovou techniku a agresivní design.


Srdcem motorky je kapalinou chlazený jednoválcový motor DOHC o objemu 450 cm³, laděný pro ostrou závodní jízdu. Lehký rám kombinovaný s prémiovým podvozkem KYB a komponenty Brembo zaručuje maximální ovladatelnost a přesnost na jakémkoli povrchu. DESMO450 je navržená tak, aby splnila očekávání i těch nejnáročnějších jezdců.


Motorka je výsledkem intenzivního vývoje v závodním prostředí – testovaná a laděná přímo na tratích mistrovství světa. Je to ideální volba pro profesionální jezdce i ambiciózní hobby závodníky, kteří hledají ten nejlepší nástroj pro vítězství.


Klíčové vlastnosti:

• Výkonný motor Ducati 450 cm³ s DOHC

• Závodní rám a kyvka z lehkých slitin

• Plně stavitelný podvozek KYB

• Brzdy Brembo pro precizní dávkování výkonu

• Minimalistický design s důrazem na funkčnost

• Optimalizovaná ergonomie pro maximální kontrolu


Pro koho je DESMO450 MX?

 


Pro každého, kdo to myslí s motokrosem vážně. DESMO450 je připravena postavit se na startovní rošt a konkurovat těm nejlepším. Ať už jsi závodník, trenér nebo nadšenec hledající nejvyšší úroveň techniky – tohle je tvůj nový parťák do boje.

50-100hp

Motor

Typ:
Desmo 450, kapalinou chlazený jednoválec, Desmodromic 4 ventil DOHC
Zdvihový objem:
449,6 ccm
Vrtání x zdvih:
96 x 62,1 mm
Výkon motoru:
63,5hp - 46,7kW @ 9400rpm
Točivý moment:
53,5Nm @ 7500rpm
Palivový systém:
Keihin injector, Mikuni throttle body Ø 44 mm
Výfuky:
ocelový tlumič výfuku s hliníkovou vnější objímkou, ocelový sběrač s rezonátorem

Převody

Převodovka:
5ti stupňová Quickshift only up
Poměr:
1=31/15, 2=30/18, 3=28/20, 4=26/22, 5=24/24
Primární převod:
poměr 2.45:1
Sekundární převod:
řetěz DID DMS 520
Přední ozubené kolo:
13 zubů
Zadní ozubené kolo:
49 zubů
Spojka:
vícelamelová spojka s hydraulickým ovládáním

Podvozek

Rám:
svařovaný hliník, s litými, kovanými a extrudovanými díly
Rozvor:
1494 mm
Sklon:
27,3°
Přední odpružení:
49 mm plně nastavitelná upside-down vidlice Showa, povrchová úprava Kashima
Přední zdvih:
310 mm
Přední ráfek:
Takasago Excel rim, 1.6" x 21"
Přední pneu:
Pirelli Scorpion MX32 80/100 R21, Mid-Soft
Zadní odpružení:
Showa pružící jednotka, plně nastavitelná
Zadní zdvih:
301 mm
Zadní ráfek:
Takasago Excel rim, 2.15" x 19"
Zadní pneu:
Pirelli Scorpion MX32 110/90 R19, Mid-Soft
Přední brzdy:
Galfer 260mm kotouč, 2 pístkový třmen Brembo
Zadní brzdy:
Galfer 240mm kotouč

Ostatní

Palivová nádrž:
7,2 l
Suchá hmotnost:
104,8 kg
Záruka:
Ducati konvenční záruka: 3 měsíce, nebo 20 motohodin
Provedení:
jednomístné
Výška sedla:
970 mm
Vybavení:
Jízdní módy, Ducati Traction Control (DTC), Engine Brake Control (EBC), Ducati detekce pádů, lithium-ion baterie, tlačítka rychlé volby, quickshifter up, Power launch

TBA

Chci koupit