Aprilia Aprilia Tuono V4 Factory E5+

485 900 Kč
Parametry

Adrenalinové měřítko

Aprilia Tuono V4 Factory je absolutní hypernaháč, supersportovní zabiják s dokonalou kombinací agresivity, výkonu a absolutní kontroly. Díky poloaktivnímu odpružení Öhlins, motoru V4 E5+ o výkonu 180 koní, pokročilé aerodynamice a výjimečné elektronice a-PRC s prediktivní logikou je na trati jednoduše nepřekonatelný.

Tuono... v nejlepší formě


Jsi připraven to brát vážně? Tuono V4 Factory posune tvé jízdní zážitky na vyšší úroveň díky špičkovému systému odpružení Öhlins Smart EC 2.0, který zahrnuje obrácenou vidlici, monoshock a tlumič řízení. Odpružení Aprilia Tuono V4 Factory se hydraulicky nastavuje v reálném čase podle podmínek na silnici a tvého jízdního stylu. Vše je řízeno prostřednictvím balíčku a-PRC s funkcí ADC (Aprilia Damping Control), která funguje v aktivním i manuálním režimu a hladce se integruje s jízdními režimy a systémem CornerByCorner.

Aprilia Tuono V4 Factory, navržená pro extrémní výkony, představuje vrchol sportovního hypernaked biku. Její 65° motor V4 poskytuje výkon 180 koní a je dokonale sladěn s dvojitým hliníkovým rámem a brzdovým systémem Brembo, který reaguje na každý povel s chirurgickou přesností. Přední poloviční kapotáž poskytuje takovou úroveň ochrany před větrem, jakou nemůže nabídnout žádný jiný naháč, zatímco výrazná aerodynamická křidélka, která jsou výsledkem zkušeností Aprilia MotoGP, zaručují stabilitu a přesnost v zatáčkách. To vše ještě více posiluje dominanci modelu Tuono V4 Factory na okruhu.

Nejpokročilejší elektronika


Tuono V4 Factory přináší díky pokročilému elektronickému balíčku a-PRC (Aprilia Performance Ride Control) nepřekonatelné jízdní zážitky. Jeho základní výbava je mimořádně rozsáhlá, ale můžeš si ji doplnit o další funkce, které ti poskytnou neuvěřitelnou úroveň ovládání a přizpůsobení. Tuono V4 Factory je vybaveno moderním, uživatelsky přívětivým 5palcovým TFT displejem s optickým lepením spolu s podsvícenými ovládacími prvky na řídítkách pro dokonalou viditelnost ve dne i v noci.

 

a-PRC Elektronický balíček v ceně


Aprilia Tuono V4 Factory je vybavena špičkovou elektronikou. Standardní výbava zahrnuje šestiosou jednotku IMU, tři přizpůsobitelné jízdní režimy (User, Tour, Sport), náklonové ABS a řízení a-PRC s prediktivní a adaptivní logikou. Kromě toho obsahuje také balíček Track, který zahrnuje režim Dashboard Race, tři další jízdní režimy (Race, Track1, Track2), Launch Control, Pit Limiter a Slide Control. Balíček Comfort, navíc zahrnuje přisvěcování do zatáček a tempomat, čím dokonale doplňuje tento špičkový systém a poskytuje bezkonkurenční zážitek z jízdy za jakýchkoli podmínek.

Volitelné balíčky


Díky volitelným řešením ovládání posouvá elektronika konfiguraci a efektivitu Tuona V4 Factory na zcela novou úroveň. Funkce dostupné prostřednictvím nákupů v aplikaci umožňují získat tato vylepšení bez nutnosti návštěvy prodejce. K základní výbavě můžeš přidat balíček Race, který je exkluzivní pro verzi Factory a zaměřuje se na zlepšení časů na okruhu. K dispozici je také balíček Suspension s dynamickým nastavením poloaktivního odpružení Öhlins. Obě řešení vyžadují instalaci systému Aprilia MIA (k dostání u prodejce), který se pomocí Bluetooth připojí k tvému telefonu a promění jej v nástroj pro sledování a nastavování motocyklu.


BALÍČEK RACE
Race Pack ti přináší nejmodernější závodní technologii díky funkci CornerByCorner, která v reálném čase dynamicky upravuje nastavení systémů Aprilia Traction Control (ATC), Aprilia Wheelie Control (AWC) a Aprilia Engine Brake (AEB). Funguje v souladu s GPS modulem, který aktivuje funkce Lap Trigger a Telemetria a automaticky rozpoznává tvou polohu na trati. Díky CornerByCorner si můžeš stáhnout rozložení tratí a nastavit parametry a-PRC pro každý sektor zvlášť. Motocykl rozpozná okruh, upozorní tě na to na přístrojové desce a průběžně upravuje konfiguraci podle toho, v jakém sektoru se právě nacházíš. Navíc si můžeš stáhnout telemetrická data pro podrobnou analýzu.

Race Pack je k dispozici jako volitelné příslušenství prostřednictvím nákupu v aplikaci, nezávisle na Suspension Packu. Vyžaduje připojení k systému Aprilia MIA a GPS modulu, které jsou k dispozici také jako volitelné příslušenství.


BALÍČEK SUSPENSION
Zažij technologický zázrak a maximální přesnost s balíčkem Suspension Pack – dostupným exkluzivně pro verzi Factory. Aktivuje systém ADC (Aprilia Damping Control). Ten pracuje v souladu s GPS modulem (který aktivuje funkce Lap Trigger a Telemetria) a systémem Aprilia MIA a dynamicky upravuje nastavení semi-aktivního odpružení Öhlins Smart EC 2.0. Díky funkci CornerByCorner si můžeš před jízdou na okruhu stáhnout rozložení tratí, upravit dynamické konfigurace sektor po sektoru přes GPS a analyzovat telemetrické údaje.

ADC (Aprilia Damping Control) nepřetržitě sleduje jízdní podmínky a v reálném čase optimalizuje výkon odpružení. V režimu Active se automaticky přizpůsobuje komprese i tlumení při zpětném chodu přední vidlice a zadního tlumiče. Vlastní parametry si můžeš nastavit v režimu Manual. Obě možnosti nabízejí tři volitelné předvolby: Track, Sport a Road.

Suspension Pack je k dispozici přímo v aplikaci, takže není nutné navštívit prodejnu. Lze jej zakoupit samostatně, nezávisle na Race Packu, a vyžaduje připojení k systému Aprilia MIA a GPS modulu (k dispozici jako volitelné příslušenství).

150-200hp

Motor

Typ:
Čtyřválec do V chlazený kapalinou
Zdvihový objem:
1099
Vrtání x zdvih:
81 x 53,32 mm
Výkon motoru:
180 HP při 11 800 ot/min
Točivý moment:
121 Nm při 9 600 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování, Ride-by-wire
Výfuky:
Výfukové potrubí 4 do 2 do 1
Emise:
E5+

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
Vícelamelová mokrá spojka s protiprokluzovým systémem („slipper clutch“)

Podvozek

Rám:
hliníkový rám
Rozvor:
1452,4 mm
Přední odpružení:
Elektronicky řízená USD vidlice Öhlins Ø 43 mm, plně nastavitelná
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
3,5" x 17"
Přední pneu:
120/70 ZR 17
Zadní odpružení:
Elektronicky řízený monoshock Öhlins, plně nastavitelný
Zadní zdvih:
129 mm
Zadní ráfek:
17“ x 6”
Zadní pneu:
200/55 ZR 17
Přední brzdy:
Dvojitý plovoucí kotouč Ø 330 mm. Radiální třmeny Brembo
Zadní brzdy:
Ø 220 mm kotouč. Brzdový třmen Brembo

Ostatní

Palivová nádrž:
18 litrů
Suchá hmotnost:
211 Kg - POHOTOVOSTNÍ
Záruka:
2 roky + 2 roky akce do odvolání
Výška sedla:
836 mm
Vybavení:
Full LED světlomety a směrová světla se světelným podpisem. Lepený 5“ TFT, přístrojová deska s režimem Race. Podsvícené spínače. Systém APRC se 6osou inerciální platformou: Mapy motoru (AEM), Brzdění motorem (AEB), ABS v zatáčkách (3 mapy a zmírnění zvedání zadních kol), Kontrola trakce (ATC), Adaptivní a prediktivní wheelie kontrola (AWC), 6 jízdních režimů. Aprilia Quick Shift (AQS). Aprilia Cornering Control (ACC), Aprilia Cruise Control (ACC), Aprilia Launch Control (ALC), Aprilia Pit Limiter (APL), Aprilia Slide Control (ASC). Elektronicky řízený tlumič řízení Öhlins. Brzdové hadice s kovovým opletením. Sedadlo spolujezdce a aerodynamický kryt

485 900 Kč včetně DPH

Chci koupit