Vespa GTS 310 Super E5+

198 900 Kč

Barva: Rosso Coraggioso

Cena: 198 900 Kč včetně DPH

Rosso Coraggioso
Parametry

Silnější než kdy předtím

Nejnovější generace Vespy GTS 310 doznala oproti předchůdci GTS 300 pouze drobné změny na designu, ale jak již název napovídá, hlavní inovace se týká hlavně motoru. S přechodem na emisní normu Euro 5+ se nejsilnější Vespě zvedl obsah z 278 ccm na 310 ccm. Ve výkonu se to projevuje nárůstem z 24 na 25 koní a hlavně výrazně vyšším kroutícím momentem. V praxi to tedy znamená, že nové GTS bude v provozu ještě hůře lapitelná kořist pro všechny jednostopé konkurenty. Změny v motoru souvisí s klidnějším chodem a nižší spotřebou. Samozřejmostí u velké Vespy je dvoukanálové ABS a systém ASR. 

Výbava, kterou si zamilujete

Varainta GTS Super se kromě barev liší od ostatních bílým lemováním sedla a broušenými okraji kol. Přední i zadní osvětlení včetně blinkrů jsou full LED u všech modelů GTS. Jak tomu bylo i doposud, ve standardní výbavě naleznete bezklíčové zapalování, dálkové odemykání sedla a Bike Finder. Informace o jízdě jsou zobrazeny na LCD displeji a rychlost sledujete na klasickém ručičkovém tachometru. Nechybí ani praktický USB port v přední přihrádce. 

 

Ergonomie a ovládání Vespa GTS Super

Celá série skútrů Vespa GTS 2023 nabídne širší řídítka a slibuje snadnější ovládání skútru. Máte díky nim větší jistotu řízení při vyšších rychlostech a snadněji se s ní vymotáte z parkoviště. Ve předním tunelu má Vespa GTS Super zamykatelnou schránku a oceníte praktické oko pro uchycení tašky, kterou můžete snadno převézt mezi nohama díky otevřené stavbě karoserie. Ovladače jsou sdružené do dvou chromových bloků vedle řídítek.

 

Prohlédněte si Vespu GTS Super 310 ze všech stran

Motor

Typ:
jednoválec HPE, vodou chlazený
Zdvihový objem:
310 ccm
Vrtání x zdvih:
75 mm x 70,1 mm
Výkon motoru:
25 hp při 6 250 ot/min
Točivý moment:
28,9 Nm při 5.250 ot/min
Palivový systém:
Elektronické vstřikování
Emise:
EURO 5+

Převody

Převodovka:
automatická převodovka s variátorem
Spojka:
Automatická odstředivá suchá spojka

Podvozek

Rám:
samonosná karosérie z ocelového plechu
Rozvor:
1.380 mm
Přední odpružení:
jednostranné závěsné rameno s hydraulickým tlumičem
Přední pneu:
120/70-12" bezdušová
Zadní odpružení:
hydraulické s nastavitelným předpětím
Zadní pneu:
130/70-12" bezdušová
Přední brzdy:
kotoučová průměr 220 mm, ABS
Zadní brzdy:
kotoučová průměr 220 mm, ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
8,5 litru
Barva motorky:
bílá, červená, černá
Přístroje:
analogový tachometr s LCD displejem
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
790 mm
Vybavení:
ABS, ASR, bezklíčové ovládání, LED osvětlení, USB port, příprava na connectivitu Vespa MIA, boční stojan

198 900 Kč včetně DPH

Chci koupit