Představujeme novinky Ducati 2020

Letošní premiéra Ducati proběhla o něco dřív, než bývá zvykem počátkem listopadu před veletrhem motorek EICMA v Miláně. Každopádně všechny představené mašiny budou na této výstavě naživo i letos. V pečlivě sehrané show capo di tutti capi Ducati představil proklatě svižnou trojku: očekávaný Streetfighter V4, faceliftovanovanou Panigale V4 a fungl novou Panigale V2. Přidal ještě červenou variantu Diavelu 1260, další variantu Multistrady 1260 S Grand tour a černou variantu Scrambleru Icon. Čtěte dál ať víte, co si na vás ti Italové připravili.

 

Zabiják Streetfigter V4

Streetfighter V4 bude k mání v červené barvě ve dvou verzích- základní a Skové. Sková verze jako obvykle přihodí podvozek od Öhlins a hliníková kola Marchesini. Výroba SF se už rozběhla, na první kusy se můžete těšit v březnu 2020. Nahý dvouplošník se čtyřválcovým motorem z Panigale vás přijde na 498 000 Kč, za Skovou verzi si připlatíte na 578 000 Kč. Objednávat můžete rovnou, budete na něm na jaře dřív jezdit. Veškeré další podrobnosti o technice a výkonech SF V4 si přečtěte v našem článku:

Streetfighter V4

 

Jezdí ještě ukrutněji, než vypadá

 

Ducati Panigale V4

V případě  Panigale V4 2020 v Ducati odvedli kus dobrý vědecký práce, abychom to my obyčejní smrtelníci mohli brousit ještě o další kus ostřeji. Inženýři Ducati a Ducati Corse hltali zpětnou vazbu a data od zákazníků produkční V4 z celého světa, tak jako ze závodů MotoGP. Jejich analýza vedla k řadě aerodynamických změn podvozku a mapování Ride by Wire, zasahovali i do jednotlivých elektronických jízdních asistentů. Šlo jim o zvýšení stability a rychlosti při průjezdu zatáčkami. Na první pohled tu změnu oproti předchozí generaci neuvidíte. Viditelné jsou nové boční výdechy pro chlazení motoru ala V4R a přidání Aeropacku- winglety se opět starají o dodatečný přítlak na přední nápravu, stejně jako u V4R a Streetfightera.

 

Kdo krouží po okruhu, nezlobí

 

Ducati Panigale V2

V2 je další generace Panigale 959. Mašina přebírá look od své čtyřválcové sestry a není to všechno. Přebírá i 6i osou inerciální jednotku a elektronické jízdní asistenty V4. Koncovky výfuků se přesouvají do spodní části motorky. Motor má o pár koní víc než 959. Výrobce slibuje lehčí ovládání na okruhu i na běžných cestách.

 

 

Multistrada 1260 S Grand Tour

Sková Multistrada je sama o sobě slušnej kočár, pro další sezonu zůstává technika beze změn. Aby to nebyla nuda, Ital nahodí nové barevné schéma, přihodí boční kufry, středový stojan, vyhřívané rukojeti, přídavná LED světla, zátku pro plnění nádrže bez použití rukou a systém monitorování tlaku v pneumatikách a můžete rovnou vyrazit na cestu po Evropě.

 

 

Scrambler Icon Dark

Nabídka Scramblerů se pro sezonu 2020 nijak nemění, pouze přibývá černá varianta Iconu.

Copyright © Michal Fučík

 

A ještě ten Streetfighter. Se jim povedl, co?