Ducati Scrambler Desert Sled

Konfigurátor Parametry

Kde silnice končí, Desert sled začíná...

Ducati Scrambler Desert Sled nabízí po posledním faceliftu spoustu sympatických novinek- designových, elektronických i ergonomických. Poznáte ho podle nového barevného schématu, které kombinuje modrou Sparking blue, červenou Ducati a bílou Iceberg. Přepracovaná jízdní pozice díky novému sedadlu umožňuje lepší kontrolu při jízdě ve stoje. Desert Sled má zesílený rám a plně nastavitelné pérování se zdvihem 200 mm vepředu i vzadu. Nové pneumatiky Pirelli Scorpion Rally STR obuté do drátěných kol 19 '' vepředu  a 17 '' vzadu drží jako přibité na silnici nebo v terénu i díky ABS Bosch s funkcí bzdění v náklonu. Varujeme vás, v sedle Ducati Scrambler Desert Sled se budete bavit při jízdě z kopce, do kopce, po rovině, v zatáčkách, na silnici i v terénu - prostě pořád! Rohlík od ucha k uchu bude.

 

Offroad, který jednoduše zkrotíte

Přímo z pouští a hor Kalifornie, Ducati Scrambler Desert Sled je enduro inspirované světem off-road silničních motocyklů, které jezdily ve Spojených státech v průběhu 60. a 70. let minulého století. Jméno Desert Sled odkazuje na standardní motocykly nad 500 ccm, které byly přímo jezdci upraveny  pro používání v kalifornské poušti, měly terénní pneumatiky, vyztužené odpružení motorky, kola s drátěným výpletem a sadu rámů na ochranu motoru.

 

73 koní čeká, až otočíte zápěstím

Scrambler Desert Sled pohání dvouválec do L chlazený vzduchem, s 2 desmodromickými ventily na válec. Objem motoru 803ccm dává výkon 73 HP při 8250 otáčkách, kroutící moment dosahuje vrcholného zátahu 66,2 Nm při 5750 otáčkách. Převodovka je 6i rychlostní, spojka v olejové lázni, po faceliftu hydraulicky ovládaná. Sekundární převod hnací síly je řešený pomocí řetězu.

 

Klidné projížďky prostě nesnáší

Odpružení Scramblera Desert Sled zajišťuje vepředu nastavitelná vidlice USD Kaybaba, má zesílený průměr na 46 mm, vzadu centrál Kaybaba s nastavitelným předpětím. Vepředu i vzadu máte k dispozici zdvih 200 mm, takže se můžete spolehnout, že na dno pérování se jen tak nezhoupnete. Nové sedlo přes svou vyšší pozici- 860 mm nad zemí jezdci nabídne větší pohodlí při delších jízdách.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek si poradí

Motorku krotí brzdy Brembo Monobloc M 4.32. Vepředu má brzdový disk průměr 330 mm a brzdí ho 4 pístkové třmeny, vzadu je 245 mm disk s 2 pístkovým třmenem. Po faceliftu do brzového systému Desert Sledu přibyl ABS Bosch s funkcí brzdění v náklonu. Na silnici i v terénu vás udrží ve zvolené stopě pneumatiky Pirelli Scorpion Rally STR, které byly vyvinuty na míru pro tuhle motorku. Nabízí neuvěřitelnou přilnavost kdekoli, kam s Desert Sledem vyrazíte.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia

- osvětlení motorky s LED světly vepředu i vzadu

- 19 '' přední, 17 '' zadní hliníková kola s drátěným výpletem

- odkládací schránka se zásuvkou USB pod sedadlem

- ready na instalaci Ducati Multimedia systému

 

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky divizi Ducati Acessories můžeš svou novou motorku vybavit mnoha příplatkovými prvky, od zrcátek přes kola, kryty, ochranné rámy, příplatková sedla nebo laděné koncovky výfuků. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Copyright © Michal Fučík

Pořádně si ho ještě prohlédněte ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante!

50-100hp

Motor

Typ:
vzduchem chlazený dvouválec do L
Zdvihový objem:
803 ccm
Vrtání x zdvih:
88 x 66 mm
Výkon motoru:
73 hp při 8250 rpm
Točivý moment:
66,2 Nm při 5750 rpm
Palivový systém:
Elektronický systém vstřikování paliva
Výfuky:
2-1 výfukový systém, 1 tlumič s hliníkovým obalem, třícestný katalyzátor, 2 lambda sondy
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1 = 32/13 2 = 30/18 3 = 28/21 4 = 26/23 5 = 22/22 6 = 24/26
Primární převod:
1,85: 1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
46 zubů
Spojka:
vícelamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1505 mm
Sklon:
24°
Přední odpružení:
46mm plně nastavitelná Kaybaba vidlice
Přední zdvih:
200 mm
Přední ráfek:
Drátěné kolo z lehké slitiny 3"x 19"
Přední pneu:
Pireli Scorpion Rally STR 120/70 R19
Zadní odpružení:
Nastavitelná jednotka Kayaba. Hliníková kyvná vidlice.
Zadní zdvih:
200 mm
Zadní ráfek:
Drátěné kolo z lehké slitiny 3"x 17"
Zadní pneu:
Pireli Scorpion Rally STR 170/60 R17
Přední brzdy:
330mm poloplovoucí kotouč, 4pístkové radiální třmeny Brembo Monobloc M4.32, Bosch Cornering ABS
Zadní brzdy:
245 mm kotouč, 1-pístový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
13.5 L
Suchá hmotnost:
193 kg
Barva motorky:
modrá sparking blue
Přístroje:
LED světlomet s DRL (denní svícení), LED zadní lampa, LED směrové světla, LCD přístrojový panel s ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a palivoměrem, podsedlový úložný prostor s USB zásuvkou, Bosch Cornering ABS
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
860 mm
Vybavení:
olejový servis: 12.000 km / 12 měsíců Desmoservis: 12.000 km