Moto Guzzi California Audace Carbon

453 900,- Kč

Tohle je motorka pro pořádný chlapy, ne pro bambini

Okázalý, svalnatý atlet Audace Carbon 2017 vyniká zepředu díky kulatému světlometu a karbonovému subtilnímu blatníku a karbonovým bočnicím palivové nádrže. Na motorce nenajdete žádné chromování, každý mechanický detail a kovový díl je temný jak noc. Minimalistický design doplňuje jednomístné sedlo s červeným obšíváním, snížené a připravené k instalaci příplatkového sedla spolujezdce. Nová jsou také rovná "dragbar" řidítka, která společně s nízkým sedlem a dopředu posunutými stupačkami míchají ideální řídící pozici pro jezdce. Ta dělá prožitek z každé jízdy na něm opravdovým hedonistickým potěšením. Letošní model Audace poznáte podle sytě červeného nátěru krytů válců motoru a červených třmenů brzd Brembo. Odlehčený, svalnatý a divoký. A překvapivě svižný.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli

 

Ostatní budou vedlé této mašiny vypadat jako bicicletta

Audace Carbon pohání motor o objemu 1380 cm3. Jedná se samozřejmě o klasický 90 ° příčný, vzduchem chlazený dvouválcový motor, jak jinak. Jeho maximální výkon je 96 hp při 6500 otáčkách, maximální točivý moment 120 Nm je k dispozici už při 2750 otáčkách za minutu.  Motor je ovládaný systémem ride by wire- elektronickým ovládáním škrtící klapky sání motoru. Systém zaručuje jemnější a přesnější ovládání škrtící klapky, čímž umožňuje motoru hladkou odezvu, aniž by se otřásal při otvírání a zavírání škrtící klapky. Tato technologie také umožňuje jezdci vybrat si jednu ze tří palivových map řízení motoru: Turismo, Veloce a Pioggia. Systém mazání motoru je navržen tak, aby lépe chladil a snížil pohlcování výkonu ve prospěch výkonu i spotřeby paliva. Pro vstřikování paliva je použitý elektronický vstřikovací systém Marelli, který v kombinaci s třícestným katalyzátorem, dvojitým kyslíkovým snímačem plní emisní normu Euro 4.

 

Klidně na to šlápněte, Audace je váš guardiano

Nový systém proti prokluzu zadního kola MGCT (Moto Guzzi Traction Control) je nastavitelný na dvě úrovně citlivosti. První citlivost je nastavena pro jízdu na mokrém nebo kluzkém asfaltu a druhá je navržena tak, aby uspokojila sportovní jízdu v bezpečných podmínkách na suchých silnicích. Vychytávkou systému MGCT je možnost nastavení obvodu zadní pneumatiky, což kompenzuje případ opotřebení nebo použití pneumatiky s jiným profilem než originál. Díky této funkci bude systém řízení trakce vždy přesný.

 

Tak tahle bude trhat asfalto z autostrada.  I garanzia!

Elektronické přístrojové vybavení je sdruženo do jednoho kruhového budíku-  rychloměr je vybaven analogovým číselníkem. Všechny ostatní jízdní a okolní parametry jsou zobrazovány v digitálním boxu: počítadlo kilometrů, částečný výlet a denní výlet (s automatickým vynulováním po 8 hodinách po vypnutí), čas vypnutí, okamžitá a průměrná spotřeba paliva, hodiny, venkovní teplota, průměrná rychlost, vybraný režim MGCT, zařazený rychlostní stupeň. Zvláštní pozornost byla věnována sportovnímu sedlu pokrytému eko kůží s červeným prošitím, připravenému k instalací pro sklopné sedadlo spolujezdce (které lze v případě potřeby odstranit). Dalším obzvláště elegantním prvkem jsou leštěné kryty ventilů, plně nastavitelné zadní tlumiče, litá kola přizpůsobená logem Moto Guzzi a stylová zrcátka.

 

I vaše Guzzi může být connected

Rozsáhlý seznam příslušenství zahrnuje MG-MP, multimediální platformu Moto Guzzi, která propojuje smartphone s motorkou a poskytuje mimořádné množství informací užitečných pro cestu.. Multimediální systém vám umožní připojit motorku k vašemu smartphonu. Díky vašemu smartphone (iPhone nebo Android), do kterého zdarma stáhnete Motto Guzzi aplikaci v App Store nebo Google Play, začnete telefon používat jako sofistikovaný multifunkční počítač. Připojení Bluetooth umožňuje současné zobrazení pěti parametrů podle vašeho výběru najednou, vybraných z rozsáhlé nabídky včetně rychloměru, otáčkoměru, okamžitého výkonu, okamžitého točivého momentu, okamžité a průměrné spotřeby paliva, průměrné rychlosti a napětí baterie, podélného zrychlení. Funkce "Eco Ride" pomáhá omezovat spotřebu paliva a udržovat ekologicky kompatibilní jízdní dráhu a poskytuje stručné zhodnocení výsledků získaných během jízdy.

 

Už k vám jede direttamente z  Mandello del Lario

Můžete ukládat informace o jízdě a zkontrolovat je na vašem počítači nebo přímo na vašem smartphonu, analyzovat provedenou trasu a prohlížet provozní parametry motorky bod po bodu. Systém také umožňuje snadno lokalizovat vaši motorku při parkování. MG-MP obsahuje funkci "Upozornění na přilnavost", která replikuje pokyny pro řízení trakce a upozorní vás na případy nadměrného používání dostupné trakce. Díky synergickému použití gyroskopů a informacím přicházejícím z přímého spojení s elektronikou vozu se smartphone stává přesným nástrojem pro změření úhlu náklonu při jízdě.

 

 

100-150hp
Typ:
Dvouválec do V, úhel 90°, 4-taktní, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
1380 ccm
Výkon motoru:
96 hp (71 kW) při 6.500 ot/min
Točivý moment:
120 Nm při 2.750 ot/min
Palivový systém:
elektronické vstřikování
Výfuky:
systém 2-2, lambda sonda
Emise:
EURO 4
Převodovka:
6ti stupňová
Sekundární převod:
Kardanová hřídel
Rozvor:
1 685 mm
Přední odpružení:
Hydraulická vidlice Kaybaba Ø 45 mm
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
18" z lehké slitiny
Přední pneu:
130/70 18"
Zadní odpružení:
dva tlumiče s nastavitelným předpětím pružin
Zadní zdvih:
120 mm
Zadní ráfek:
16" z lehké slitiny
Zadní pneu:
200/60 16"
Přední brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 320 mm, 4-pístkový třmen, ABS
Zadní brzdy:
Ocelový kotouč BREMBO Ø 282 mm, 2-pístkový třmen, ABS
Palivová nádrž:
20,5 litru
Suchá hmotnost:
318 kg
Barva motorky:
Nero travolgente
Přístroje:
ABS, MGTC, imobilizer, MG-MP
Záruka:
2 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
740 mm

453 900,-

Chci koupit