Ducati Scrambler 1100 Sport PRO

Konfigurátor Parametry

Tohle je motorka pro pořádný chlapy, ne pro bambinos!

DNA Scrambleru 1100 Sport PRO pochází z motorek "muscle bike". Síla a sportovní nádech je z něj cítit na první pohled. Sportovní vidlice a zadní tlumič od vyhlášených závodních specialistů Öhlins vytvářejí ideální mix výkonu motoru a sportovního odpružení pro jezdce, kteří nešetří při jízdě rychlostí a tím pádem ani radostí. Scrambler 1100 Sport PRO pohání větší motor o objemu 1079 ccm, který disponuje masivním kroutícím momentem 88 Nm. Ve standartní výbavě má systém Ride by Wire, který jezdci umožní využívat 3 jízdní režimy. Bezpečnost má na starosti Ducati Safety pack, který obsahuje kontrolu trakce a ABS Bosch s funkcí brzdění v náklonu. Výkony motoru krotí DTC, systém kontroly trakce. Tento Scrambler je dostupný v matné černé barvě. Jak tahle mašina jezdí si můžete přečíst v recenzi od Rudy, nebo si Scramblera 1100 Sport PRO vyzkoušejte na vlastní kůži v rámci našeho testování.

 

Ať vyrazíte kamkoli, bude to jízda...

 

86 koní a sportovní pozvozek čeká, až otočíte zápěstím

Scrambler 1100 PRO pohání vzduchem a olejem chlazený motor do L. Motor má vrtání 98 mm a zdvih 71,5 mm, není to zkrátka žádný drobek, což zajišťuje plynulé zrychlení ze všech otáček. Motor Scrambler 1100 PRO má hliníkové klikové skříně a obrobené hliníkové spojkové a alternátorové kryty, což se příznivě promítlo do celkové váhy motorky. Motor je spojený se 6i stupňovou převodovkou, zadní nápravu pohání řetěz.

 

Tuhle mašinu vám un poco závidíme

Díky širokým řidítkům se městem propletete jakoby nic, zatímco doširoka rozkročený rozvor 1 514 mm zvušuje stabilitu jízdy i při vysokých rychlostech. Stejně jako mezi zatáčkami v serpentýnách hor. Scrambler 1100 Sport PRO je vybaven brzdovým systémem Brembo se systémem brzdění v náklonu ABS Bosch Cornering. Na přední nápravě je dvojitý kotouč o průměru 320 mm, které krotí dva čtyřpístové třmeny Brembo M 4.32 Monoblock. Na zadním kole je disk o průměru 245 mm, na kterém pracuje třmen 34 mm s jedním pístem. Systém ABS má pouze jednu úroveň intervence a nemůžete ho vypnout. Sportovní vidlice a zadní tlumič od Öhlins mají nastavitelnou tuhost.

 

Klidné projíždky prostě nesnáší

Poctivou dávku výkonu a točivého momentu krotí kromě kontroly trakce systém Ride-by-Wire (RBW), což je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje průběh palivové křivky v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru už není regulovaný pouze lankem akcelerátoru. Signál od plynu prochází řídící jednotkou motoru, která na základě zvoleného jízdního režimu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Máte k dispozici plný výkon ve sportovním režimu ACTIVE a cestovním režimu JOURNEY , omezený výkon je v režimu CITY. Ten je vhodný do města nebo při snížené přilnavosti.

 

Už k vám jede direttamente z Bologna!

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Díky Scrambler Acessories můžeš svou novou motorku vytůnit. Určitě si vybereš. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, takhle rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

Copyright © Michal Fučík

Prohlédněte si ho ze všech stran!

Vybavíme vás velmi elegante, vše co ladí ke Scramblerovi

50-100hp

Motor

Typ:
Dvouválec do L, vzduchem chlazený
Zdvihový objem:
1.079 ccm
Vrtání x zdvih:
98 x 71 mm
Výkon motoru:
63 kW (86 hp) @ 7,500 rpm
Točivý moment:
88 Nm @ 4,750 rpm
Palivový systém:
Elektronický systém vstřikování paliva, ovládání plynu - Ride by Wire (RbW)
Výfuky:
Výfukový systém 2-1-2 s katalyzátorem a 2 lambda sondy, tlumič výfuku z nerezové oceli s hliníkovým krytem
Emise:
Euro 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová
Poměr:
1 = 37/15, 2 = 30/17, 3 = 28/20, 4 = 26/22, 5 = 24/23, 6 = 23/24
Primární převod:
1,85: 1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
39 zubů
Spojka:
Spojka APTC mokrá lamelová spojka s hydraulickým ovládáním

Podvozek

Rám:
Trubkový rám z oceli
Rozvor:
1 514 mm
Sklon:
24,5°
Přední odpružení:
Öhlins plně stavitelná 48 mm upsidedown vidlice
Přední zdvih:
150 mm
Přední ráfek:
10 paprsků z lehké slitiny, 3,50 "x 18"
Přední pneu:
Pirelli MT 60 RS 120/70 ZR18
Zadní odpružení:
Öhlins monoshock, nastavitelný
Zadní zdvih:
150 mm
Zadní ráfek:
10 paprsků z lehké slitiny, 5.50" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli MT 60 RS 180/55 ZR17
Přední brzdy:
2 x 320 mm poloplovoucí disky, radiální Brembo Monobloc M4.32,Bosch Cornering ABS
Zadní brzdy:
245 mm disk, 2-pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
15 l -
Suchá hmotnost:
189 kg
Barva motorky:
matná černá
Přístroje:
Jízdní režimy, režimy výkonu motoru, Ducati Safety Pack (Cornering ABS + DTC), RbW, LED přední světlomet, LED zadní světlomet, LCD budíky s ukazatelem zařazeného rychlostního stupně a indikací stavu paliva v nádrži, ocelová nádrž, podsedlový prostor s USB konektorem, nízká řídítka
Záruka:
4 roky
Provedení:
Dvoumístné
Výška sedla:
810 mm