Ducati Diavel V4

26 990 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Taky se vám zvedá la temperatura, když se na něj díváte?

Právě sledujete třetí generaci power cruiseru Ducati Diavel, který továrna představila 12 let od jeho uvedení na trh. Diavel je po Multistradě další Ducati, která vyměnila svůj původní dvouválec za V4 Grandturismo. Prozatím byl představený Diavel V4 s mechanickým podvozkem Sachs. Vybrat si můžete  Diavel V4 ze dvou barevných provedení- červené Ducati za 26 990 EUR nebo černé Thriling Black za 27 290 EUR. Obě dvě uvedené ceny jsou včetně DPH. Recenzi od Rudy na aktuální verzi Diavelu V4 máte zde

Smooth & torquey & powerful = V4 Granturismo

Motor je king.  V Diavelu V4 každopádně. Pohání ho totiž čtyřválec Granturismo, jeho techniku jsme podrobně představili v tomto článku. Grandturismo je první motor od Ducati, ve kterém desmodromické rozvody nahradily klasické pružiny. Díky tomu se prodloužil servisní interval na dvojnásobek, a to 60 000 km. Granturismo je v Diavelu naladěné na 168 koní, které dosahuje při 10 750 otáčkách. To máme šest koní navíc oproti předchozí generaci. Maximální krouťák dosahuje 126 newtonmetrů při 7 500 otáčkách. I když papírově srovnání bývalého dvouválce s V4 Grandturismo vychází dost podobně, nový Diavel bude zrychlovat jako z praku, na to si vsaďte! Sice jiným způsobem, ale pojede ukrutně. Z nuly na sto to Diavel V4 zvládne za méně než tři sekundy. Pokud motor jede na neutrál nebo jezdec nevyužívá jeho výkon, vypíná V4 Grandturismo zadní 2 válce. Snižuje to spotřebu a zvyšuje tepelný komfort jezdce, kterému tak nezatápí mezi nohama.

 

168 koní čeká, jak otočíte zápěstím

Výkony čtyřválce vám pomůže krotit jízdní asistent Power launch. Převodovka Diavelu V4 je šestistupňová. Bleskové řazení má na starosti obousměrný quickshifter. Ducati Quick Shift (DQS) je elektronický systém převzatý z okruhových motorek. Umožňuje měnit rychlostní stupně bez použití spojky, aniž by bylo nutné uzavřít plyn před řazením. Skládá se z dvoucestného mikrospínače zabudovaného do řadicí páky, které při pohybu s ní vyšle signál do řídící jednotky. Systém pracuje odlišně pro řazení nahoru a podřazení. Quickshifter umocňuje sportovní výkony mašiny. Kromě toho je vítaným pomocníkem v městském provozu nebo na klikatých silnicích, kde musíte často řadit. Vaše levá ruka si konečně odpočne, i když tam budete házet kvalty jak uhlí do lokomotivy.

 

Lehčí a ovladatelnější Diavel V4

Ducati u nového Diavelu slibuje daleko lepší ovladatelnost. Podílí se na ní nový rám a podvozková architektura. Výraznou roli v celkové ovladatelnosti Diavelu V4 hraje snížení jeho hmotnosti. Mezigeneračně se mu povedlo shodit 13 kilo! Za významnou redukci váhy může motor-  čtyřválec Grandturismo je paradoxně o 5 kilo lehčí než dvouválec Testastretta. Jiné řešení rámu motorky přineslo úsporu mínus dalších 8 kilogramů. Diavel V4 stejně jako Monster přišel o svůj přiznaný trubkový rám. Nahradil ho hliníkový monokok, podobně jako u Panigale nebo Monsteru. Stejně jako u zmíněných motorek je motor Diavelu hlavní nosný prvek rámu. K jeho hlavám je chycený přední hliníkový rám, z druhé strany motor drží hliníkovou jednoramennou kyvku a trubkovou podsedlovku.

 

Na něčem takovém jste ještě neseděli, garanzia!

Velká pozornost byla v rámci faceliftu věnovaná dalšímu vylepšení ergonomie. Nový Diavel V4 má oproti předchůdci kratší rozvor o 4 milimetry. Ještě má strmější úhel hlavy řízení a kratší stopu. Díky této konfiguraci se můžeme těšit na ještě ovladatelnějšího ďábla. Řídítka Diavelu V4 jsou o 20 mm blíž k sedlu, než u minulé generace. Kombinace vyšších řídítek, nízkého sedla a nastavitelných stupaček. Sedlo se posunulo do výšky 790 mm (+10mm). Navíc je kompletně tvarově přepracované. Nabídne větší podélný prostor a přitom větší oporu. Díky tvaru nádrže a pozici stupaček získáte větší volnost pohybu v náklonech. Pokud jde o spolujezdce, ten tu pořád najde výklopné stupačky a teleskopické madlo.

 

Přibrzdíte na pětníku, podvozek i gumy si poradí

Diavel V4 vyniká i v opačné disciplíně a to ve zpomalení. Ducati uvádí hodnotu maximálního zpomalení 11,5 m/s2. Podobných hodnot dosahují závodní motorky. Brzdy má Diavel V4 ostré jako břitva. Vepředu se zakusují do dvou 330 mm kotoučů čtyřpístkové třmeny Brembo Stylema ovládané radiální pumpou PR 16/19. Vzadu je dvoupístkový třmen a kotouč o průměru 265 mm. Brzdový systém používá ABS od Bosch s funkcí brzdění v náklonu. Disky mají nový design a vzadu opět najdeme masivní zadní pneumatiku Pirelli Diablo Rosso III o rozměru 240/45 ZR17.

 

Tohle je motorka pro pořádný chlapy, ne pro bambinos…

Diavel V4 je zatím v nabídce v jedné variantě s mechanickým podvozkem od Sachs. Uvidíme, jestli později Ducati představí jeho Skovou variantu na semiaktivním podvozku. Fanoušci Öhlinsu si zatím musí počkat, nicméně i ten základní podvozek přináší další evoluci. Přední vidlice má průměr 50 mm je plně stavitelná, její předpětí a komprese se nastavuje na levé trubce, útlum na pravé. Vzadu je pružící jednotka s oddělenou nádobkou, opět včetně možností plného ladění. Zdvih zadního Sachse se oproti předchůdci zvětšil na 145 milimetrů. Těch 15 milimetrů navíc pro tlumení rozhodně ucítíte.

 

Klidné projížky prostě nesnáší

Systém Ride-by-Wire (RBW) je elektronické rozhraní mezi motorem, jezdcem a plynem. Reguluje ideální úroveň výkonu v závislosti na zvoleném jízdním režimu. Výkon dodávaný motoru už dávno není regulovaný pouze lankem akcelerátoru. Signál od rukojeti plynu prochází řídící jednotkou, která na základě zvoleného jízdního režimu a dalších sledovaných parametrů elektronicky reguluje otevření škrticí klapky. Diavel používá dva motorové power módy: dynamic s maximálním výkonem 168 koní a smooth, který výkon omezuje na 115 koní. Jízdní režimy jsou celkem 4: Sport, Touring, Urban a Wet.

 

Dokonalá armonia mezi vámi a Diavelem V4

Exkluzivita Diavelu V4 je dotažená elektronickým balíkem asistentů poslední generace. Ty využívají inerciální měřicí platformu o šesti osách 6D IMU. Balíček jízdních asistentů obsahuje všechno potřebné: máte k dispozici systém Ride by Wire, Riding Modes, Ducati safety pack, který se skládá z DTC- Ducati traction control a brzdového systému ABS cornering. Ducati Wheelie Control zabraňuje zvedání předního kola při rozjezdu, Ducati Power Launch vám zajistí raketový start. Cílem všech těchto elektronických systémů je jediný, držet pod kontrolou masivní výkon motoru a vyplavovat vaše endorfiny.

 

Diavel V4 poznáte na první pohled

Diavel V4 je vybavený plnobarevným TFT displejem, jeho úhlopříčka a uživatelské rozhraní je shodné s Panigale V4. Přední LED světlomety mají denní režim svícení, zadní masivní světla rozhodně nepřehlédnete.

Už k vám jede direttamente z Bologna v Italia

Pokud jste dočetl až sem amico, je na čase říct si pravdu, jak to je. Ducati funguje jako mafie: jakmile jsi jednou uvnitř, není cesta ven. Nákupem motorky to neskončí, ale teprve začne. Každá Ducati se dá vybavit značkovým příslušenstvím. Pro Diavel jsou k mání polotvrdé boční kufry s celkovým objemem 48 litrů, se kterými nemusíš řešit žádné dodatečné rámy. Pro cestování na delší vzdálenosti si můžeš pořídit cestovní plexi nebo velkou opěrku pro spolujezdce. Sportovně ladění majitelé popřemýšlí nad sportovním výfukem s titanovými koncovkami nebo suchou spojkou. Vyladit se Diavel dá ještě frézovanými a karbonovými díly, kovanými koly nebo barevnými brzdovými třmeny. Ducati Apparel tě zase obleče od hlavy až k patě do kvalitního vybavení, patřičně barevně sladěného s touto motorkou. Zkrátka, rodina se o tebe postará skvěle. Na to se můžeš spolehnout!

 

Každý je jiný a potřebuje jinou motorku. Vy tuhle...

 

Prohlédněte si ho ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

150-200hp

Motor

Typ:
Čtyřválec Granturismo, kapalinou chlazený
Zdvihový objem:
1158 ccm
Vrtání x zdvih:
83 mm x 53,5 mm
Výkon motoru:
168 hp při 10 750 rpm
Točivý moment:
126 Nm při 7 500 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, 46mm oválná vstřikovací jednotka, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
Nerezový tlumič výfuku se 4 výstupními trubkami, 2 katalyzátory a 4 lambda sondami
Emise:
EURO 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s quickshifterem
Poměr:
1=40/13, 2=36/16, 3=34/19, 4=31/21, 5=29/23, 6=27/25
Primární převod:
1,80:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
16 zubů
Zadní ozubené kolo:
43 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná, self-servo

Podvozek

Rám:
hliníkový monokok
Rozvor:
1 593 mm
Sklon:
26°
Přední odpružení:
50 mm plně nastavitelná upside-down vidlice
Přední zdvih:
120 mm
Přední ráfek:
z lehké slitiny, 3,5" x 17"
Přední pneu:
Pirelli Diablo Rosso III, 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
Plně nastavitelný monoshock, hliníková jednostranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
145 mm
Zadní ráfek:
z lehké slitiny, 8,0" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso III, 240/45 ZR17
Přední brzdy:
2 x poloplovoucí kotouče Ø 330 mm, radiálně uložené 4pístkové monoblokové třmeny Brembo Stylema, radiální hlavní válec PR16/19, ABS cornering
Zadní brzdy:
Kotouč Ø 265 mm, Brembo 2-pístkový plovoucí třmen, ABS cornering

Ostatní

Palivová nádrž:
20 litrů
Suchá hmotnost:
211 kilo
Barva motorky:
červená Ducati, černá Thrilling black
Přístroje:
5" TFT plnobarevný displej
Záruka:
4 roky
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
790 mm
Vybavení:
Ducati Quick Shift, Ducati Power Launch, Tempomat, Hands-Free, 5" TFT barevný displej, Ducati Multimedia System, Podsvícené spínače na řídítkách, Full-LED osvětlení, Dynamické ukazatele směru, jízdní režimy, výkonové režimy, ABS cornering, Ducati Traction Control, Ducati Wheelie Control, denní svícení, brzdové světlo Ducati

26 990 EUR včetně DPH (barva červená)

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit