Ducati Hypermotard 698 Mono RVE

13 390 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Eleganza con Passione

 

Výkon bez kompromisů

Jednoválcový Hypermotard 698 je jedinou skutečnou novinkou Ducati pro sezonu 2024. Pohání ho zbrusu nový motor Superquadro mono, který vznikl rozpůlením dvouválce Superquadro s objemem 1285 cm3 z Panigale 1299. Superquadro mono drží několik technických rekordů a je aktuálně nejvýkonnějším jednoválcovým motorem na světě. Točí 10 250 otáček za minutu, a výkon má 77,5 koně se standartním výfukem, 85 koní se závodním výfukem. Jednoválcový Hypermotard bude mání ve dvou verzích- základní červené a RVE s grafitti desingem. Ducati Hypermotard RVE má navíc v základní výbavě quickshifter. Zcela oprávněně tahle mašina vyhrála cenu Moto piú bella EICMA 2023 tj nejkrásnější mašina EICMA, kterou veřejnost volí ze všech motorek na veletrhu. Svůj hlas mu dalo 35% hlasujících, celkem to bylo mírně přes 25 500 návštěvníků. Ducati Hypermotard 698 Mono RVE vypadá fakt skvěle a lítat bude jako z praku. Suchá hmotnost této mašiny je 151 kilo. Bude to suprově ovladatelná hračka ragazzi, garanzia! Ducati Hypermotard 698 Mono rozhodně nebude chybět mezi našima testovacíma mašinama pro sezonu 2024. Stavte se k nám a můžete ho od dubna vyzkoušet na vlastní kůži...

 

Jeho DNA jsou velocita a leggerezza

 

 

Továrna na adrenalin tenhle Hypermotard...

 

 

Cuore Campioni

Podrobné představení techniky aktuálně nejvýkonnějšího jednoválce na světě máte zde. A není to jediné prvenství, kterým se může pochlubit. Tady si připomeneme jen pár základních parametrů. Superquadro mono je defacto půlka motoru z Panigale 1299. Jeho válec zachovává vrtání vrtání 116 milimetrů, takže to máme největší vrtání ze všech sériových jednoválců na světě. Zdvih je naopak mimořádně nízkých 62,4 milimetru. Díky těmto parametrům a desmodromickým rozvodům může tento motor točit až 10 250 otáček za minutu. Písty jsou typu box-in-box, sací ventily jsou z titanu, vložky válce z hliníku, pístní čep má Diamond like carbon povlak. Díky tomu všemu motor dosahuje maximálního výkonu 77,5 k při 9 750 ot./min. Se závodním výfukem Termignoni se v okruhové konfiguraci výkon motoru zvýší o 7 koní a dosahuje těžko uvěřitelného maxima 84,5 koní. To máte další rekord pro sériový jednoválcový motor. Točivý moment, jehož maximální hodnota je 63 Nm při 8 000 ot/min má lineární křivku průběhu. Motor je spojený se šestistupňovou převodovkou. Quickshifter má Hypermotardu 698 Mono RVE v základní výbavě.

 

 

Agilita v každé zatáčce

Ergonomii má jednoválcový Hyproš typicky motardovou. Sedlo má plochý a úzký tvar, je standardně 904 milimetrů od země (dá se snížit na 889 milimetrů). Jezdec sedí hodně vpředu u širokých řídítek, která jsou nastavitelné do dvou poloh. Stupačky s vyjímatelnými gumovými vložkami jsou uchycené tak, aby umožnily jezdit co nejhlubší náklonový úhel. Ducati se hodně snažila udržet celkovou hmotnost Hypermotardu co nejnižší. Podílí se na tom příhradový rám z trubek s různou sílou stěny, váží jenom 7,2 kila. Ve standartní výbavě jsou lehké hliníkové ráfky, přední brzdový disk s hliníkovým středem, lehoučká zadní kyvná vidlice o hmotnosti jenom 3,9 kila nebo přední nastavitelná vidlice Marzocchi s hliníkovými trubkami o průměru 45 milimetrů, ta váží 8,1 kilo. Vzadu je plně nastavitelný tlumič Sachs. Vepředu je pouze jeden brzdový kotouč s průměrem 330 milimetrů. Brzdí ho radiální monoblok Brembo M4.32 s radiální pumpou. Cílem Ducati byl i krátký rozvor pro co nejlepší obratnost, ten má hodnotu 1443 milimetrů. 

 

Takovou mašinu jste ještě neviděli...

Na EICMA Milano jsme na něm všichni seděli. Malá štíhlá mašina, lehoučká, určitě bude Hypermotard 698 Mono snadno ovladatelnej. Motor potáhne jak z praku, měnit směr a zatáčet bude sám a rozhodně se u toho nenadřete. Jednoválcový Hypermotard nabídne ve své kategorii nevídaný balík elektronických jízdních asistentů, který Ducati považuje za standart a žádná jiná značka je v tomto rozsahu nenabízí. Za zmínku stojí ABS s funkcí Slide-by-Brake, které stabilizuje průjezdy zatáčkami bočním driftem. Hypermotard 698 Mono je první Ducati, která nabídne 4 úrovně zásahu ABS. ABS s funkcemi Cornering a Slide-by-Brake umožní i méně zkušeným jezdcům driftovat do zatáček na okruhu jako ostřílení piloti Supermotardů.

 

Hypermotard bude váš Guardiano

Balík elektronických jízdních asistentů kopíruje výčet co má i Panigale V4. Systémy ABS a Wheelie byly konfigurované na míru pro tuhle mašinu. Jezdec má k dispozici ABS s funkcemi Cornering a Slide-by-Brake, kontrolu trakce DTC, Ducati Wheelie Control, motorovou brzdu Engine Brake Control a Ducati Power Launch. Hypermotard 698 Mono ovládání plynu ride by wire, motorka má čtyři jízdní režimy: Sport, Road, Urban a Wet. Ke všem jízdním režimům jsou definované úrovně 3 levely síly motoru a jeho citlivosti na plyn, DTC, EBC a ABS. Je možné i vlastní nastavení parametrů jízdních asistentů.  Jízdní parametry zobrazuje 3,8" LCD přístroj s bílými znaky na černém pozadí. Tady měla redukce celkové váhy mašiny přednost před větším barevným displejem.  

 

Driftujte s Gracia

Hypermotard 698 Mono je první Ducati, která nabízí čtyři úrovně ABS. Dvě z nich integrují funkci Slide-by-Brake, která díky použití zadní brzdy umožňuje bezpečné a opakovatelné průjezdy zatáčkami driftem. S ABS nastaveným na úroveň 3 se při použití zadní brzdy při agresivním brzdění na trati aktivuje funkce Slide-by-Brake, která stabilizuje a koriguje úhel odklonu mašiny. Stačí fest zabrzdit, vyrazit do zatáčky a elektronika Hypermotardu se postará o zbytek. Level 3 ABS byl vyvinutý pro méně zkušené jezdce. Máte s ním driftování absolutně pod kontrolou a vám zůstává prostor pro zábavu. Level 2 ABS dovolí větší náklon a výraznější drifty do zatáčky. Level 2 je určený pro zkušenější jezdce, kteří se chtějí při driftování spolehnout na bezpečnost ABS. Level 1 ABS je učený pro ostřílené Supermotardové jezdce, kteří mají driftování v malíku a žádnou asistenci nepotřebují. Při levelu 1 je ABS aktivní pouze na předním kole. Level ABS 4 je spojený s jízdním režimem Wet. ABS je na obou kolech nastavené na nízkou přilnavost, aby byla zaručena maximální stabilita a bezpečnost jízdy.

 

Wheelie Maestro

Ducati Hypermotard 698 Mono nabídne 4 úrovně systému Wheelie Control. Úrovně 4, 3 a 2 zajišťují maximální zrychlení při výjezdu ze zatáček a zároveň minimalizují zvedání předního kola. Úroveň 1 byla vyvinutá pro tento Hypermotard na míru a umožňuje kontrolované a bezpečné zvedání předního kola. Jako příslušenství si můžete dokoupit software Wheelie Assist pro DWC. Tuto funkci můžete aktivovat pouze v kombinaci se závodním výfukem Termignoni Ducati Performance a není možné ho používat v běžném provozu. Wheelie asist pomáhá jezdci zvednout a udržet dlouhé wheelie tím, že systém reguluje úhel náklonu motorky pomocí dodávaného točivého momentu motoru.

 

Už vám jede Amore z Bologna v Italia

Tovární výbavu téhle mašiny můžete doplnit z katalogu Ducati Performance. Počínaje závodním výfukem Termignoni, závodní sedačkou, speciálními stupačkami pro motardy, kluzáky a ochrannými kryty klikových skříní motoru. Vybrat si můžete také karbonové doplňky, které pomáhají odlehčit a zvýšit jeho agresivitu: od předního panelu přes tepelný štít výfukového potrubí až po homologovaný tlumič výfuku z titanu a uhlíkových vláken. Estetiku mašiny zvýrazníte hliníkovými komponenty, jako jsou brzdové a spojkové páčky, víčko palivové nádrže nebo dynamické ukazatele směru. K mašině Ducati navrhla vlastní Apparel, který cílí na mladší jezdce. Vybaví vás od hlavy k patě, garanzia…

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

50-100hp

Motor

Typ:
Jednoválec Superquadro Mono, chlazený vodou
Zdvihový objem:
659 ccm
Vrtání x zdvih:
116 x 62,4 mm
Výkon motoru:
77,5 hp - 57kW při 9750 rpm
Točivý moment:
63 Nm při 8000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a Lambda sondou, dva podsedlové hliníkové tlumiče
Emise:
Euro 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down
Poměr:
1=36/13, 2=35/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25
Primární převod:
poměr 1.968:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1443 mm
Sklon:
26,1°
Přední odpružení:
Marzocchi plně nastavitelná vidlice, upside-down, průměr 45 mm
Přední zdvih:
215 mm
Přední ráfek:
5-paprskový z lehké slitiny 3,5" x 17"
Přední pneu:
Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
240 mm
Zadní ráfek:
5-paprskový z lehké slitiny 5.0" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso IV 160/60 ZR17
Přední brzdy:
330 mm poloplovoucí kotouč, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosch Cornering ABS, radiální pumpa
Zadní brzdy:
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
12 litrů
Suchá hmotnost:
151 kg
Barva motorky:
RVE
Přístroje:
3,8" LCD displej
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
904 mm
Vybavení:
přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Brake Light (DBL), Ducati Wheelie kontrola (DWC), Full LED přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), Lithium-ion baterie, Ducati Quick Shift (DQS) Up/Down

13 390 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit