Ducati Hypermotard 698 Mono RVE

13 390 EUR

Cena uvedena včetně 21% DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Konfigurátor Parametry

Jednoválcový Hypermotard 698 je letošní jedinou skutečnou novinkou Ducati pro sezonu 2024. Pohání ho zbrusu nový motor Superquadro mono, který vznikl rozpůlením dvouválce Superquadro s objemem 1285 cm3 z Panigale 1299. Superquadro mono drží několik technických rekordů a je aktuálně nejvýkonnějším jednoválcovým motorem na světě. Točí 10 250 otáček za minutu, a výkon má 77,5 koně se standartním výfukem, 85 koní se závodním výfukem. Jednoválcový Hypermotard bude mání ve dvou verzích- základní červené a RVE s grafitti desingem. Ducati Hypermotard RVE má navíc v základní výbavě quickschifter. Zcela oprávněně tahle mašina vyhrála cenu Moto piú bella EICMA 2023 tj nejkrásnější mašina EICMA, kterou veřejnost volí ze všech motorek na veletrhu. Svůj hlas mu dalo 35% hlasujících, celkem to bylo mírně přes 25 500 návštěvníků. Ducati Hypermotard 698 Mono RVE vypadá fakt skvěle a lítat bude jako z praku. Suchá hmotnost této mašiny je 151 kilo. Bude to suprově ovladatelná hračka ragazzi, garanzia! Ducati Hypermotard 698 Mono rozhodně nebude chybět mezi našima testovacíma mašinama pro sezonu 2024. Jednoválcové Hypermotardy budou dostupné od ledna 2024.

Prohlédněte si ho ještě ze všech stran

Vybavíme vás velmi elegante

50-100hp

Motor

Typ:
Jednoválec Superquadro Mono, chlazený vodou
Zdvihový objem:
659 ccm
Vrtání x zdvih:
116 x 62,4 mm
Výkon motoru:
77,5 hp - 57kW při 9750 rpm
Točivý moment:
63 Nm při 8000 rpm
Palivový systém:
elektronické vstřikování, systém Ride-by-Wire
Výfuky:
ocelový tlumič s katalyzátorem a Lambda sondou, dva podsedlové hliníkové tlumiče
Emise:
Euro 5

Převody

Převodovka:
6ti stupňová s rychlořazením Ducati Quick Shift up/down
Poměr:
1=36/13, 2=35/17, 3=32/20, 4=29/22, 5=24/21, 6=26/25
Primární převod:
poměr 1.968:1
Sekundární převod:
řetěz
Přední ozubené kolo:
15 zubů
Zadní ozubené kolo:
42 zubů
Spojka:
antihoppingová vícelamelová v olej. lázni, hydraulicky ovládaná

Podvozek

Rám:
příhradový z ocelových trubek
Rozvor:
1443 mm
Sklon:
26,1°
Přední odpružení:
Marzocchi plně nastavitelná vidlice, upside-down, průměr 45 mm
Přední zdvih:
215 mm
Přední ráfek:
5-paprskový z lehké slitiny 3,5" x 17"
Přední pneu:
Pirelli Diablo Rosso IV 120/70 ZR17
Zadní odpružení:
stavitelné s progresivní charakteristikou Sachs monoshock, hliníková oboustranná kyvná vidlice
Zadní zdvih:
240 mm
Zadní ráfek:
5-paprskový z lehké slitiny 5.0" x 17"
Zadní pneu:
Pirelli Diablo Rosso IV 160/60 ZR17
Přední brzdy:
330 mm poloplovoucí kotouč, 4 pístkové radiální třmeny Brembo M4-32 Monoblock, Bosch Cornering ABS, radiální pumpa
Zadní brzdy:
245 mm kotouč, 2 pístkový třmen, Bosch Cornering ABS

Ostatní

Palivová nádrž:
12 litrů
Suchá hmotnost:
151 kg
Barva motorky:
RVE
Přístroje:
3,8" LCD displej
Záruka:
4 letá záruka (4Ever Ducati)
Provedení:
dvoumístné
Výška sedla:
904 mm
Vybavení:
přepínání jízdních i výkonových režimů, ABS s funkcí brždění v náklonu, Ducati kontrola trakce (DTC), Ducati Brake Light (DBL), Ducati Wheelie kontrola (DWC), Full LED přední světlomet s technologií DRL (denní svícení), Lithium-ion baterie, Ducati Quick Shift (DQS) Up/Down

13 390 EUR včetně DPH

Cenu v Kč určujeme podle kurzu ČNB v den fakturace motorky

Chci koupit