Testování 2021 bude nabitý libovejma mašinama

Zvlášť v této šílené době potřebuje každý z nás něco, na co se můžeme těšit během těch nekonečných omezení. Naštěstí je jezdění na mašinách individuální sport, vaše žena s váma stejně jezdit nechce a nebude, každej motorkář si dýchá do vlastní helmy, od ostatních udržujete stálý odstup… Zkrátka na mašinách se bude i letos jezdit dál vir- nevir. Třeba takový akvabely tohle štěstí nemají. Samo i v letošní sezoně pro vás chystáme testování. Těšit se můžete na ranec novinek 2021 a k nim doplníme loňský testovací mašiny.

 

Kdo netestuje, neví co je dobrý!

Startujeme v dubnu. Pokud klima dá, nevylučujeme dřívější start letošního testování už v průběhu března, některé testovací mašiny už budou ready na showroomu. Sledujte naše sociální sítě a nic vám neunikne. Motorky a skútry u nás můžete testovat ve dvou režimech- na pár hodin, na den nebo více dní. Víkendy od pátku do pondělí jsou oblíbené, termíny tím pádem bývají vybookované na týdny dopředu. Projet můžete naháče, endura, streetové a okruhové mašiny Ducati, Aprilia a Moto Guzzi, stejně jako vyzkoušet skútry Piaggio a Vespa. Testování motorek má pod palcem náš Capo di tutti capi Radek Pulkrábek. Volejte mu na telefon 603 708 809 nebo pište na mail dmoto@dmoto.cz. Radek má přehled o provozu všech testovacích mašin, domluví s vámi a zarezervuje váš termín testování. Podrobnosti a podmínky DMOTO testování máte tu.

 

Ducati Multistrada V4S litá kola

Letošní novinku, čtyřválcovou Multistradu V4S můžete vyzkoušet s litými i drátěnými ráfky. Záleží jen na tom, jestli vás to táhne víc na silnici nebo chcete vyzkoušet spíš offroad jezdění. Každopádně je tahle motorka našlapaná takovým balíkem vychytávek, že budete potřebovat pár týdnů, než zjistíte, co všechno nová Multistrada V4S hravě zvládá.

 

Ducati Multistrada V4S drátěná kola

Čtvrtá generace Multistrady je poháněná čtyřválcem Grandturismo. Přepracovaný je rám i podvozek- zadní vidlice je oboustranná, což lépe vyhovuje offroadovému jezdění. Tahle mašina je našlapaná takovým balíkem vychytávek, že budete potřebovat pár týdnů, než zjistíte, co všechno si můžete s novou Multistradou V4S dovolit.

 

King of nakeds Ducati Streetfigter V4S

Tento brutální čtyřválcový dvouplošník z Bologne samozřejmě nebude chybět v nabídce našeho testování. Výkony a další parametry motorky jsou dramatický. Streetfighter V4S nabízí bezkonkurenčně nejvyšší poměr výkonu na 1 kilo suché váhy v celém segmentu naháčů. Minulý rok ho pro nás otestoval Pepa Sršeň. Jak Ducati Streetfigter V4S jezdí a jaký slipy nosí Karel Táborský omrkněte zde:

 

 

Terénní průzkumnice Ducati Multistrada 1260 Enduro

Enduro od faceliftu v sezoně 2019  používá techniku své sestry Multistrady 1260 S.  Pozice sedla a 19" kolo ve předu přináší lepší ovladatelnost motorky v těžkém terénu. Díky sníženému těžišti enduro lépe sedí při jízdě na asfaltovém povrchu. Kdo se hůř vyrovnává s novinkami, je pro něj 1260 Enduro jasná volba!

 

Ducati Multistrada 950 S drátěná kola

Multistrada 950 S je o něco lehčí, snadno ovladatelná a téměř identicky technicky vybavená, jako její sestra Multistrada 1260 S. Nabízí stejný elektronicky nastavitelný podvozek DSS a elektronickou spojku Ducati quickshifter, jízdní režimy a elektronické jízdní asistenty.  Pohání ji dvouválec Testastretta s objemem 937 ccm a maximálním výkonem 113 koní.

 

Ducati Monster +

Kolem nového Monsteru to hučí na fórech jako ve včelím úlu, vypadá skutečně jinak, než bylo doteď zvykem. Testování je ideální příležitost zažít na vlastní kůži, co s Monsterem udělá při jezdění vylepšené řízení a silnější motor v kombinaci se zeštíhlením o 18 kilo. My vám řekneme už teď, co to udělá. Budete na něm lítat jak baron Prášil!

 

Muscle bike Ducati Scrambler 1100 Sport Pro

Scrambler 1100 Sport pohání motor o objemu 1079 ccm, který disponuje masivním krouťákem. 88 Nm. Sportovní vidlice a zadní tlumič od vyhlášených závodních specialistů Öhlins vytvářejí ideální mix výkonu motoru a sportovního odpružení pro jezdce, kteří nešetří při jízdě rychlostí a tím pádem ani radostí. Recenzi na tohoto Scramblera pro nás psal Ruda, tomu se nejvíc líbily zvuky pochrchlávání motoru a přirozený charisma tohoto biku.

 

Ducati Scrambler Desert sled

Co se týče ovladatelnosti v terénu, těžko najdete zábavnější mašinu než tento Scrambler, motor tahá, gumy drží, nekonečný zdvihy propérují každou nerovnost i skoky. Jen co zatočíte ze silnice do terénu, budete mít fofrem rohlík od ucha k uchu…

 

Aprilia RS 660

Aprilia rozpůlila svůj čtyřválec, který pohání Tuono V4 a je z toho středně objemový superbike. Továrna použila elektroniku z RSV4, motor je naladěný na 100 koní. Tohle bude hodně ostrozubá štika, která svou dravostí ztrestá i daleko silnější biky. Ze všech novinářských testů na ni čteme jen samou chválu, tak se ji stavte vyzkoušet na vlastní kůži.

 

Moto Guzzi V85 TT

Enduro od Guzzi je super tip pro všechny, kteří koukají po funkčním enduru středního objemu. V85 TT kombinuje typické součásti Moto Guzzi: příčně uložený dvouválec o objemu 853 ccm a kardanový pohon s moderním příslušenstvím, jako je digitální displej a LED osvětlení. Recenzí na tuhle mašinu máme víc: starší od Radka nebo  loňskou od Tommyho.

 

Touhle testovací partou rozhodně ještě nekončíme...

Dále se můžete těšit na Moto Guzzi V7, Aprilie ještě posilní jak dvouválcové Tuono 660, tak klasický čtyřválcový Tuňák. Na projetí budou samozřejmě i skútry Piaggio a Vespa s motory jak 125 tak 300 ccm. Aktuální přehled motorek a skútrů najdete v menu na záložce testování nebo na tomto odkazu. Testování zdar! Kdo netestuje, neví co je dobrý!